Dårlig ånde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

941 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2021

Tjubang

Profilbillede for Tjubang

Min datter på 4 år har konstant dårlig ånde. Det er slet ikke til at holde ud. Kan man gøre noget ved det? 
vi børster tænder morgen og aften og bruger Zendium tandpasta 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2021

Frizzy

Tjubang skriver:

Min datter på 4 år har konstant dårlig ånde. Det er slet ikke til at holde ud. Kan man gøre noget ved det? 
vi børster tænder morgen og aften og bruger Zendium tandpasta 

Hvad lugter det af... måske kan det være en underliggende sygdom. 

Anmeld Citér

23. august 2021

Anonym

Det kan være, at hun har en bakterie i mavetarm-området. Har du kontaktet din læge?

Anmeld Citér

23. august 2021

MEF

Dårlig ånde kan både være pga tilstanden i mundhulen (bakterier, svamp dårlig tand status), men kan også skyldes mange andre underliggende sygdomme, fx diabetes, nyre eller leversygdomme, eller mave/tarm. 
lugten er forskellig afhængig af hvilken sygdom. Ved diabetes er lugten fx som neglelakfjerner (acetone). 
sansynligvis skyldes det en tilstand i mundhulen, men smut da lige forbi lægen og få tjekket at det ikke skyldes en af de mere alvorlige grunde

Anmeld Citér

23. august 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Ja som andre skriver, smut til lægen med hende. Da det ikke er normalt at have dårlig ånde som 4 årlig. Især når du skriver at i børster tænder morgen og aften. Så kan der være noget mere alvorlig der ligger bag.

Anmeld Citér

24. august 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min ældste datter havde virklig dårlig ånde, især da hun var mindre.

Hun har altid være enormt dårlig til at huske at drikke i løbet af dagen, så da vi begyndte at minde hende om at drikke, forsvandt den dårlige ånde.

Det var fordi det var tarmlugt, der ligesom kom ud af hendes mund, i stedet for prutter.

Det car så ulækkert. Og nu hvor hun snart er 13,har hun stadig dage, hvor hun har råden ånde, men så får hun masser af væske, også forsvinder det heldigvis. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.