Moderna vaccine 2 stik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Da jeg fik første stik, gik der ca 2-3 timer så blivet jeg lidt øm lige under hvor jeg blivet stukket. Ikke længe efter mærket jeg en helt voldsom træthed som om nogen har suget alt mit energi ud af mig. Dagen efter havde jeg det på samme måde. Og jeg orket serøst intet , havde bare lyst til at ligge på langs i min seng. Så tog jeg 2 pamol også efter kort tid var jeg mig selv igen.
jeg skal ha nr 2 stik på søndag, så er spændt på hvordan det vil gå derfor følger jeg også lige med her

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2021

Mortilah

Jeg fik feber (39) og var slap, træt i kroppen og jammerlig. Men jeg vidste jo hvad det var og at det ikke smittede. Havde ikke kunnet arbejde. 2-3 dage

Anmeld Citér

20. august 2021

klokkeblomsten85

Trine9400 skriver:

Hej med jer. 

Jer der har fået nr 2 stik af moderna som blev syge, hvor langtid var i syge i? Jeg fik den igår kl 15.30 og har været virkelig dårlig idag og er det stadig

Hej.

Jeg fik mit andet stik en fredag og et par timer efter begyndte hovedpinen og stille og roligt kom alt det andet. Jeg var syg hele weekenden. Jeg var nød til at få mine børn passet hele weekenden. Jeg var så dårlig at jeg ikke kunne tage mig af mine børn. Mandag havde jeg det ok igen. Men var Stadig meget træt. 

Anmeld Citér

20. august 2021

Lillek

Jeg blev vaccineret med 2. stik moderna sidste onsdag. Første dag var jeg bare øm i armen. Om natten kom feberen og hold da op jeg var dårlig! Måtte blive i sengen det næste døgn fordi jeg knap kunne stå på benene var chokeret over at være blevet så dårlig. Tog panodiler men havde stadig 39 i feber. Havde ondt i maven og mine slimhinder hævede op.

efter 1 1/2 døgn gik feberen ned. Jeg fik mere energi,men havde dårlig mave i 4 dage og hold i nakken (samme side som jeg blev stukket)hvis jeg lå ned eller ikke var i gang - nakken er stadig ikke blevet bedre. Og nu har jeg fået ondt i halsen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.