Moderna vaccine 2 stik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
13 svar
1 synes godt om
19. august 2021

Trine9400

Hej med jer. 

Jer der har fået nr 2 stik af moderna som blev syge, hvor langtid var i syge i? Jeg fik den igår kl 15.30 og har været virkelig dårlig idag og er det stadig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2021

Morpåudebane

Jeg blev ikke selv ramt, men kender flere der blev syge. Det varede 1-2 døgn så var de friske igen

Anmeld Citér

19. august 2021

Enmere20

Jeg fik min onsdag i sidste uge og er stadig ikke helt ovre den. Aftenen og de 2 efterfølgende dage var virkelig slemme

Anmeld Citér

19. august 2021

Pb18

Jeg oplevede intet efter første stik, men efter 2. stik fik jeg også feber og ondt i kroppen i 1 døgs tid. Min veninde som også fik Moderna oplevede til gengæld ingenting efter nogle af stikkene 

Anmeld Citér

19. august 2021

aLOTofmother

Enmere20 skriver:

Jeg fik min onsdag i sidste uge og er stadig ikke helt ovre den. Aftenen og de 2 efterfølgende dage var virkelig slemme

Hvordan var du syg? Jeg skal have mit andet stik med moderna når jeg er 37+4 og er lidt bekymret for at gå i fødsel imens jeg er syg med bivirkninger.. Jeg fødte nemlig 37+5 sidst :-) 

Anmeld Citér

19. august 2021

esioul

Trine9400 skriver:

Hej med jer. 

Jer der har fået nr 2 stik af moderna som blev syge, hvor langtid var i syge i? Jeg fik den igår kl 15.30 og har været virkelig dårlig idag og er det stadig

Jeg blev stukket en torsdag kl 16 og fik symptomer ca et døgn efter. Det varede et lille døgn. 

Anmeld Citér

19. august 2021

Enmere20

aLOTofmother skriver:

Hvordan var du syg? Jeg skal have mit andet stik med moderna når jeg er 37+4 og er lidt bekymret for at gå i fødsel imens jeg er syg med bivirkninger.. Jeg fødte nemlig 37+5 sidst :-) 

Jeg blev stukket kl 9 om morgenen og samme aftenen fik jeg feber, frøs og svedte og kastede op pg Var svimmel. Dagen efter meget af det samme bare uden opkast  herefter er det primært svimmelhed, træthed og kvalme. Jeg er også gravid i første trimester, så kvalmen kan nok også tilskrives lidt der - havde intet inden vaccinen.

Anmeld Citér

19. august 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Min mand fik moderna og mærkede intet

Jeg fik selv pfizer og blev meget dårlig 12 timer efter stikket. Jeg frøs helt vild, rystede af kulde med to vinterdyner på Dagen efter havde jeg den vildeste hovedpine, let feber, muskelsmerter. Jeg frøs igen den anden nat, men om morgenen efter var jeg frisk igen. 

Dem jeg kender der også er blevet dårlige, har det også været 1-2 dage. 

Anmeld Citér

19. august 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ
Lillehjerte skriver:

Min mand fik moderna og mærkede intet

Jeg fik selv pfizer og blev meget dårlig 12 timer efter stikket. Jeg frøs helt vild, rystede af kulde med to vinterdyner på Dagen efter havde jeg den vildeste hovedpine, let feber, muskelsmerter. Jeg frøs igen den anden nat, men om morgenen efter var jeg frisk igen. 

Dem jeg kender der også er blevet dårlige, har det også været 1-2 dage. 

Følger lige med her, da jeg skal have nummer 2 stik på tiradag!

Anmeld Citér

19. august 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Følger lige med jeg, da jeg skal have nummer to på tirsdag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.