Anonym skriver:
Det er jeg ked af du har været igennem. Det er p.... hårdt.
Tænker ikke det går så hurtigt for os, da jeg stadig har mega ondt i brysterne, så hvis det er stoppet udviklingen, er hcget ikke SÅ lavt endnu.
Forløbet bagefter hos dig,var det medicinsk abort?
Det er helt okay, jeg havde også en mærkelig følelse omkring graviditeten - og det på trods af at det var min allerførste, så jeg vidste ikke, hvorvidt det var normalt med denne utryghed. Ved denne graviditet har jeg haft det helt anderledes fra start, så min krop har godt vidst det før mit hoved vidste det.
jeg var begyndt at bløde en smule (slet ikke kraftigt og kun 1-2 dage) nogle dage før scanningen. Så har var den nok allerede gået i stå (tror endda det skete i uge 4-5). Blodprøven fik jeg 3 dage efter scanningen, så det var heldigvis gået hurtigt med mit hcg. Der gik i hvert fald kun 19 dage fra blødningsstart til at jeg havde ægløsning igen.
har du mange symptomer? Eller har de været aftagende? Jeg havde lidt kvalme, som var begyndt at aftage før jeg begyndte at pletbløde. Men ellers havde jeg de samme symptomer som murren og ondt i hovedet. Dette fortsatte også lidt efter scanningen, så kroppen arbejdede nok på at blive normal igen.
håber at dine tal på mandag og onsdag kan give lidt mere vished og tryghed 
Anmeld
Citér