Ammeindlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2021

Anonym

SDD skriver:

Der står ellers at produktet ikke er tilgængeligt. 
Hvis der er nogle tilbage få steder er det de sidste der er. De har selv skrevet ud at de ikke laves mere. De havde et par gange hvor de måtte tilbagekalde dem. Så skrev de ud at de ikke kunne fikse det og så sig nødsaget til at stoppe produktionen af dem. 

Kan jeg godt se, øv

Jeg har ellers købt 11 kasser her i april, men kan se ud fra libero’s egen besked her at de ikke er tilfredse med produktionen, da limen kan falde af og klumpe, som baby så kan få i den gale hals. 

Det var ellers verdens bedste ammeindlæg til os med kraftigt nedløb

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2021

PP93

Anonym skriver:

Husker godt den kamp! At finde et amme indlæg der virkede…. Hold da op hvor prøvede jeg mange mærker!

Jeg havde mega kraftig nedløbsrefleks da jeg ammede min søn, hvis han græd, et andet barn græd eller når han ammede på det ene bryst, så løb det andet i ublu mængder. 

Det eneste der kunne holde mig tør var libero’s amme indlæg. Så nu her når min datter kommer til verden i næste måned, har jeg hamstret amme indlæg fra libero, da Matas havde dem på tilbud. 

Ej, hvor heldigt du kunne finde dem fra Libero, for det var netop dem der var fantastiske sidste gang

Anmeld Citér

20. august 2021

Anonym

PP93 skriver:

Ej, hvor heldigt du kunne finde dem fra Libero, for det var netop dem der var fantastiske sidste gang

Har no kidding 11 kasser

Anmeld Citér

22. august 2021

PP93

Anonym skriver:

Man kan stadig købe libero ammeindlæg, blandt andet her

Tusind tak for tip! Dem vil jeg kigge nærmere på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.