Må man ses med sit barns pædagog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2021

Kir

Ved ikke om der er nogle regler for det, måske han skal tjekke retningslinjerne på arbejdspladsen hvis han er nervøs for at blive fyret?

Det er nok en smagssag om man synes det er en god ide... Men synes man skal overveje hvordan det vil være hvis man dater/bliver kærester og så går fra hinanden. I en perfekt verden ville man håndtere det som voksne mennesker, men det er sjældent det går sådan. Og så ville jeg synes det var lidt mærkeligt og problematisk hvis det var mig og han var primær pædagog på mit barn. At man skal stå og snakke om eventuelle konflikter eller problemer om sit barn med en man dater. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Ja, vi er da begge voksne mennesker og har begge øje for, at det hele skal fungere med barnet. Vi har ikke lavet noget, bare flirtet. Men han virker som om, at han tror, han ikke må. Derfor var jeg interesseret i at høre, om der fandtes nogle regler/lovgivning på området eller om institutionen må lave sine egne regler, som kan få konsekvenser for ham. Jeg er da derudover godt klar over, at folk har vidt forskellige holdninger til det. Men det er reglerne, jeg interesserer mig for. Jeg kan da også godt forstå dem, som er imod det, men omvendt er det altså også nogle gange virkelig svært at vende ryggen til, hvis man oplever noget virkelig godt. Vi er netop mennesker med følelser.

Jeg håber at det blomstre mellem jer

Min holdning er stadig tydelig og klar, at kærlighedens veje er uransagelige, og man ikke aner hvornår den sniger sig ind på én. 

Der er ingen lovgivning omkring det, tror kun at indenfor det pædagogiske felt kan blive noget værre ballade hvis det er indenfor voksen/psykiatri (pædagog/borger)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.