At blive rørt på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2021

JJ0702

nemisis skriver:

Vi havde stor glæde af en af de apps man kan få, som tracker babys udvikling uge for uge, med små videoer, billeder af hvilken grøntsag baby nu er lige så stor som mv. Måske det kunne være noget i kunne bruge.

Og ifht at røre ved maven, så varer det ikke så længe før du begynder at bule tydeligt ud med baby og du begynder at kunne mærke liv - for mig blev det pludselig helt ok at andre rørte ved maven da jeg selv tydeligt kunne mærke baby, da det så mere var babys "bolig" end min mave���� så det kan ændre sig endnu ��

Ja det er også nogle apps jeg har. Det fungere rigtigt godt, så hun stadig føler hun kan være med. Og ja, jeg tror også det ændrer sig, når maven bliver mere baby bule og vi kan begynde at mærke bevægelse.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2021

JJ0702

Fortvivlet skriver:

Altså jeg synes det er mærkeligt at andre voksne mennesker (minus far) kommer og røre ved min mave, men børn er jeg total ligeglad med, de er så umiddelbare og nyskerrige og det er da kun sundt og når det nu er en så tæt relation som bonusdatter ville jeg virkelig ikke sige noget til det, men glæde mig over at hun er nysgerrig, interesseret og glæder sig. Det er da skønt

Det er SÅ skønt at hun glæder sig sådan, helt sikkert.

Jeg bryder mig bare ikke sådan om nærkontakt, så det endte for mig, med at blive rigtigt ubehageligt at hun hang sådan på mig. Sikkert kombineret med en masse andre ting. 

Men vi fik en super snak om det og det virker ikke som om det genere hende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.