Bedste apps til drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.737 visninger
2 svar
2 synes godt om
9. august 2021

DN

Profilbillede for DN

Hej med jer.

Hvilke apps synes jeres drenge på 5-6 år, er de fedeste? Ikke lærerige eller pædagogiske, men SJOVE

Min dreng har for kort tid siden fået en iPad, men det er svært hvilke spil han skal have. Han spiller sådan nogle “dumme” spil som der egentligt ikke er meget underholdning i, som er kedelige efter fem minutter. Så kommer der en reklame for et spil, som han så vil have og sådan kører vi, så han nu har mange spil som han spiller meget kortvarigt. 

Han spiller mine craft og roblox med sin søster, det er der lidt mere underholdning i ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
DN skriver:

Hej med jer.

Hvilke apps synes jeres drenge på 5-6 år, er de fedeste? Ikke lærerige eller pædagogiske, men SJOVE

Min dreng har for kort tid siden fået en iPad, men det er svært hvilke spil han skal have. Han spiller sådan nogle “dumme” spil som der egentligt ikke er meget underholdning i, som er kedelige efter fem minutter. Så kommer der en reklame for et spil, som han så vil have og sådan kører vi, så han nu har mange spil som han spiller meget kortvarigt. 

Han spiller mine craft og roblox med sin søster, det er der lidt mere underholdning i ��

Among us

Anmeld Citér

9. august 2021

Optimom

Profilbillede for Optimom

Følgende spil hitter hos min søn og er gode nok til at jeg også selv gide spille dem Husk at hvis I er oprettet som familie, er køb fælles.

• Monument Valley: Virkelig smukt geometrisk labyrint-agtigt spil
  • Thinkrolls 2: Nem logik opgaver

Men køb eller prøv Apple Acade. Der er alle spil reklamefri og af en vis kvalitet:

• Grindstone: smadre monstre, på en måde der kræver mønstergenkendelse
  • Sp!ng: Simpelt platformspil
  • What the golf: Den mest gakkede form for golf

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.