Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har valgt at takke nej Jeg er højgravid nu, og skal slet ikke have vaccinen
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby.mamma skriver: Jeg har valgt at takke nej Jeg er højgravid nu, og skal slet ikke have vaccinen
Så er det da ekstra vigtigt at få den
Kantar123 skriver: Så er det da ekstra vigtigt at få den
Det må du gerne synes, men sådan er vi forskellige
Jeg mente nu baseret på fakta at det er vigtigt. Helt i orden
Jeg fik mit første stik for en uge siden, er i 3 trimester.. Jeg har læst en del om det og synes ikke jeg har kunnet finde noget der skulle stå i vejen for det. Ser konsekvensen som at få corona en del værre, både nu og med en nyfødt..
Jeg har valgt den fra. Var tilbudt den allerede før jeg blev gravid og valgte den også fra den gang.
Anonym skriver: Hej piger først var jeg 100% sikker på at jeg ikke skulle vaccineres som gravid. da det bekymre mig at der ikke er født børn hvor moren har været vaccineret og man ikke har set nok om barnet har taget skade . det er også bekymrende at man normalt bruger 12 år på at lave en vaccine men man på 1 år kan stable en vaccine op. hvad har i gjort ? Er splittet
Hej piger
først var jeg 100% sikker på at jeg ikke skulle vaccineres som gravid. da det bekymre mig at der ikke er født børn hvor moren har været vaccineret og man ikke har set nok om barnet har taget skade .
det er også bekymrende at man normalt bruger 12 år på at lave en vaccine men man på 1 år kan stable en vaccine op.
hvad har i gjort ? Er splittet
Jeg fik mit 2 stik dagen før jeg fandt ud af jeg er gravid
Er ikke bekymret
Jeg føler mig langt mere tryg efter første stik og ser frem til andet. Man har dokumenteret alvorlige følger for baby efter smitte med Corona, men ingen efter vaccination.
Det gjorde valget nemt for mig.
Jeg er ikke vaccineret da jeg blev gravid da de ikke rådede gravide eller ammende til at blive vaccineret. Jeg havde så desværre en SA. Nu er jeg gravid igen men må indrømme at jeg ikke tør tage den da de jo ikke har rådet til det og lige pludselig mener de alligevel at det er en god ide. Jeg venter til der er lidt mere erfaring på området
Mortilenlillefis skriver: Jeg er ikke vaccineret da jeg blev gravid da de ikke rådede gravide eller ammende til at blive vaccineret. Jeg havde så desværre en SA. Nu er jeg gravid igen men må indrømme at jeg ikke tør tage den da de jo ikke har rådet til det og lige pludselig mener de alligevel at det er en god ide. Jeg venter til der er lidt mere erfaring på området
Jeg synes egentlig det har været meget tydeligt, at Sundhedsstyrelsen afventede i forhold til gravide og ammende udelukkende på baggrund af forsigtighedsprincippet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128