Gravid men stadig svage tests

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Ingen grund til bekymring. Styrken på testen fortæller intet om, om det er en sund eller dårlig graviditet. Det fortæller bare du er gravid

Hvor har du ret, troede bare den ville være helt tydelig og blev så nervøs da den ikke var det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2021

123321

Profilbillede for 123321
Anonym skriver:

Så du ville ikke være bekymret? 

Absolut ikke. Test igen om fire dage så er den sikkert hel brændende positiv ����

Anmeld Citér

6. august 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Synes den ser helt fin ud

Anmeld Citér

6. august 2021

Anonym trådstarter

123321 skriver:

Absolut ikke. Test igen om fire dage så er den sikkert hel brændende positiv ����

Det vil jeg prøve

Anmeld Citér

6. august 2021

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Synes den ser helt fin ud

Det er nok bare frygten der overtager

Anmeld Citér

6. august 2021

B&J

Anonym skriver:

Årh mange tak 

det er da forfærdeligt at gå og være så nervøs. Det bliver forhåbenligt snart bedre

Jeg er snart 2 mdr henne jeg er så nervøs det er så træls men også fordi vi glæder os så meget til at få nr 2 ville ønske man kunne finde bare lidt ro 

Anmeld Citér

6. august 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hvor har du ret, troede bare den ville være helt tydelig og blev så nervøs da den ikke var det

Slet ikke. Jeg kan fortælle at jeg først kunne teste positiv 5+3 og den var ultra svag. Den lignede sender tidlig teste fra 3+ og har lige fejret min søns 6 års fødselsdag i forgårs

Anmeld Citér

6. august 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Slet ikke. Jeg kan fortælle at jeg først kunne teste positiv 5+3 og den var ultra svag. Den lignede sender tidlig teste fra 3+ og har lige fejret min søns 6 års fødselsdag i forgårs

Hvor er det dejligt at du deler! Tak, så må jeg slå koldt vand i blodet og lade vær at have kastastrofe tanker

Anmeld Citér

6. august 2021

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg er snart 2 mdr henne jeg er så nervøs det er så træls men også fordi vi glæder os så meget til at få nr 2 ville ønske man kunne finde bare lidt ro 

Så er jeg ikke alene om følelserne, håber du snart kan finde lidt ro

Anmeld Citér

6. august 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

De gange jeg har været gravid, har den først været bragende positiv efter 5+, så jeg synes den ser rigtig fin ud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.