Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja som overskriften siger så er jeg gravid og har med digital test testet positiv så den burde jo være god nok. Jeg er 4+4 idag og havde lige behov for at se alt stadig var som det skulle være. Havde en SA for 2 måneder siden så er måske lidt ekstra nervøs nu her. men det var slet ikke den klare positive test jeg kunne have håbet på. Skal til todeling scanning på fredag for at få lidt ro på men kan da næsten ikke holde til en hel uge i uvished. Så hjælp er denne kraftig nok til ikke at være bekymret?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er en så fin test
Den er da super fin
Timf skriver: Det er en så fin test
Så ingen grund til bekymring?
123321 skriver: Den er da super fin
Så du ville ikke være bekymret?
jeg ville ikke være bekymret med den test så tidligt i forløbet
Wampires skriver: jeg ville ikke være bekymret med den test så tidligt i forløbet
TAK! Må prøve at slappe lidt af, er bare blevet så skræmt af sidste gang. Håber det hele bliver lidt lettere efter scanningen på fredag
Den er så smuk tillykke med den lille spir i maven
Anonym skriver: Så du ville ikke være bekymret?
Ingen grund til bekymring. Styrken på testen fortæller intet om, om det er en sund eller dårlig graviditet. Det fortæller bare du er gravid
B&J skriver: Den er så smuk tillykke med den lille spir i maven
Årh mange tak
det er da forfærdeligt at gå og være så nervøs. Det bliver forhåbenligt snart bedre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128