Sugerør - diameter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.273 visninger
10 svar
2 synes godt om
2. august 2021

Anonym trådstarter

Min søn har diabetes og drikker juice ved lavt blodsukker. 
Han kan ikke klare de nye papsugerør. Er der nogen der kender et genanvendeligt alternativ? Jeg kan finde nogen i metal på nettet men kender ikke diameter på dem der kan bruges i alm. brikker - capri sonne, kakao og juicebrikker.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2021

årgang84

Profilbillede for årgang84

Tror dem af metal ikke kan gå i capri Sonne

Jeg ville købe den i små dunke fx Aldi har nogle små med låg.

Det pap er virkeligt ikke rart. 

Anmeld Citér

3. august 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Min søn har diabetes og drikker juice ved lavt blodsukker. 
Han kan ikke klare de nye papsugerør. Er der nogen der kender et genanvendeligt alternativ? Jeg kan finde nogen i metal på nettet men kender ikke diameter på dem der kan bruges i alm. brikker - capri sonne, kakao og juicebrikker.

Afhængig af alderen så ville jeg bare købe almindelig juice og hælde på drikkedunke.

Anmeld Citér

3. august 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Afhængig af alderen så ville jeg bare købe almindelig juice og hælde på drikkedunke.

Tak for svar .. han får juice i alm glas når vi er hjemme. Det var mere til ture og i tasken osv. og her synes han bare at brikkerne er hyggelige. Lidt ligesom at dåse cola er mere hyggelig end cola fra en stor flaske. 

Anmeld Citér

3. august 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Tak for svar .. han får juice i alm glas når vi er hjemme. Det var mere til ture og i tasken osv. og her synes han bare at brikkerne er hyggelige. Lidt ligesom at dåse cola er mere hyggelig end cola fra en stor flaske. 

Ah okay. Det kan jeg godt sen men man kan jo faktisk på drikkedunke med indbygget sugerør. Det kunne man ihverfald engang.  

Anmeld Citér

3. august 2021

drabo

Profilbillede for drabo

De. Genanvendelige som jeg har set har en ret stor diameter i forhold til juicesugerør.

men har set nogle sugestrå altså tørrede halmstrå, som nok har en mindre diameter. Har dog ikke prøvet dem, men måske de var en mulighed. De var ikke super dyre tror omkring 20-30kr for 50 stk.

Anmeld Citér

3. august 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hvad med drikkedunke med sugerør?  

Anmeld Citér

3. august 2021

AnoMor

Anonym skriver:

https://www.matas.dk/philips-avent-sugeroerskop-300-ml?shopping_product_id=761231&gclid=CjwKCAjw0qOIBhBhEiwAyvVcf-unS2TsFJfiBPFc0CazwuDbiY9pZ0J5JMHycY85TnIcWy206oOdOxoCPfIQAvD_BwE

Anmeld Citér

3. august 2021

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Der findes forskellige str. Jeg har sådan nogle der er lidt små i det med et lille knæk og de passer i. Men har andre hvor de bare er li og tykke de gør ikke. Men de fleste steder ham dem efterhånden.

Tiger

Søsteren gerne

Og Kvickly

Også prøve at tg derr ned og se hvad de har 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.