Skyggestreg eller svag positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Test igen om to dage.

Jeg er lidt i tvivl. Jeg kan se en steg. Jeg er i tvivl om det er lidt farve i. Den er bare meget svag ift 4+0. Du kan være langsom om at udvikle hcg. Da jeg stod med sådan en test engang ved 4+0, så kom min mens 3 dage forsinket evt køb Clearblue test. Så skal du ikke selv vurdere stregen.

Jeg tror ikke lægen vil se dig allerede. De vil nok sige vent et par dage og test igen. Det haster jo ikke med at få afklaret (fra en læges synspunkt).

Jeg må prøve med sådan en digital imorgen eller overmorgen. Tror nemlig heller ikke lægen vil se mig allerede. Ih hvor er det frustrerende altsåååå

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2021

Charl90

Anonym skriver:

Jeg må prøve med sådan en digital imorgen eller overmorgen. Tror nemlig heller ikke lægen vil se mig allerede. Ih hvor er det frustrerende altsåååå

Ja ventetiden er ulidelig, men man kan lige så godt vænne sig til det og prøver at finde din indre ro. Jeg er nu 4+3 og ventetiden er stadig slem. Det vil den være indtil NF ejer en evt tidlig scanning. Jeg havde en SA i uge 11 sidst

Anmeld Citér

2. august 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Ja ventetiden er ulidelig, men man kan lige så godt vænne sig til det og prøver at finde din indre ro. Jeg er nu 4+3 og ventetiden er stadig slem. Det vil den være indtil NF ejer en evt tidlig scanning. Jeg havde en SA i uge 11 sidst

Ja de første måneder er de værste, troede faktisk det ville være nemmere her anden gang men nej. Åh nej altså, håber du får en drømme graviditet helt uden noget andet end godt

Anmeld Citér

2. august 2021

Babybaby2022

Synes de ser positive ud, og det ligner ikke skyggestreger, da der er farve i  derudover kan man ikke sige at det er en svag streg for 4+0. Ved min første graviditet, kunne man dårligt se stregen da jeg testede 4+2, men det udviklede sig da alligevel til en sund og rask dreng. Her i nuværende graviditet kunne jeg teste positiv allerede 3+4, så det er så individuelt

Anmeld Citér

3. august 2021

Anonym trådstarter

Babybaby2022 skriver:

Synes de ser positive ud, og det ligner ikke skyggestreger, da der er farve i  derudover kan man ikke sige at det er en svag streg for 4+0. Ved min første graviditet, kunne man dårligt se stregen da jeg testede 4+2, men det udviklede sig da alligevel til en sund og rask dreng. Her i nuværende graviditet kunne jeg teste positiv allerede 3+4, så det er så individuelt

Jeg tror du har helt ret. Opdagede først min først graviditet da jeg var 6+ men var tilgængelig heller ikke det mindste i tvivl da jeg testede. Nu har jeg lige taget en test her til morgen hvor jeg ER 4+1 og den kan da ikke snyde mere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. august 2021

Anonym trådstarter

Og bare for at den sidste snært af tvivl væk 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

3. august 2021

Charl90

Anonym skriver:

Og bare for at den sidste snært af tvivl væk 

Tillykke De sidste to er det ingen tvivl om er positive!

Anmeld Citér

3. august 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Tillykke De sidste to er det ingen tvivl om er positive!

Mange tak!! Nej det er der nemlig ikke, håber bare den sidder fast og alt bliver godt denne gang

Anmeld Citér

3. august 2021

Babybaby2022

Anonym skriver:

Jeg tror du har helt ret. Opdagede først min først graviditet da jeg var 6+ men var tilgængelig heller ikke det mindste i tvivl da jeg testede. Nu har jeg lige taget en test her til morgen hvor jeg ER 4+1 og den kan da ikke snyde mere 

Tillykke! Den er vidst ikke til at tage fejl af

Anmeld Citér

3. august 2021

Anonym trådstarter

Babybaby2022 skriver:

Tillykke! Den er vidst ikke til at tage fejl af

Mange tak, og nej nu er der ingen tvivl tilbage den er positiv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.