Skyggestreg eller svag positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.010 visninger
49 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2021

Anonym trådstarter

Hej alle 

jeg ved ikke om min hjerne spiller mig et pus fordi jeg ønsker det så brændende eller om den er god nok? Jeg havde en spontanabort for 2 måneder siden og havde efterfølgende ikke æggeløsning den første cyklus men anden cyklus var min æggeløsning tilbage og håber inderligt at den har kunne føre til en graviditet der sidder fast denne gang

men tør ikke håbe for meget endnu. Hvad ser i?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle 

jeg ved ikke om min hjerne spiller mig et pus fordi jeg ønsker det så brændende eller om den er god nok? Jeg havde en spontanabort for 2 måneder siden og havde efterfølgende ikke æggeløsning den første cyklus men anden cyklus var min æggeløsning tilbage og håber inderligt at den har kunne føre til en graviditet der sidder fast denne gang

men tør ikke håbe for meget endnu. Hvad ser i?

Den ser da positiv ud

hvor langt ville du være henne? 

Anmeld Citér

1. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den ser da positiv ud

hvor langt ville du være henne? 

Hvis den er der og ud fra sidste menstruation så er jeg 3+6 idag

altså der er en eller anden form for streg er bare lidt nervøs om det er en skyggestreg

Anmeld Citér

1. august 2021

Charl90

Jeg tror den er der test igen som et par dage, så bør den være tydeligere.

Med min søn i 2018 blev jeg gravid umiddelbart efter en spontan abort ligesom dig.

For to måneder siden have jeg en spontan abort. Da hcg var ude af kroppen havde jeg en lille mens, 15 dage efter havde jeg ÆL og ved 3+5 testede jeg positiv. Nu 4+4. 

Det er vist et vindue efter en spontan abort hvor mulighederne er gode kroppen ved hvad det skal ske...

Tillykke

Anmeld Citér

1. august 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Jeg tror den er der test igen som et par dage, så bør den være tydeligere.

Med min søn i 2018 blev jeg gravid umiddelbart efter en spontan abort ligesom dig.

For to måneder siden have jeg en spontan abort. Da hcg var ude af kroppen havde jeg en lille mens, 15 dage efter havde jeg ÆL og ved 3+5 testede jeg positiv. Nu 4+4. 

Det er vist et vindue efter en spontan abort hvor mulighederne er gode kroppen ved hvad det skal ske...

Tillykke

Jeg krydser for du har ret, ventetiden er bare ulidelig

troede faktisk også det var cyklussen efter spontan abort der var nemmest at blive gravid på, men har haft en menstruation imellem men ingen positiv æggeløsningstest i forbindelse med den menstruation

håber den er der nu

tillykke med din graviditet

Anmeld Citér

1. august 2021

Charl90

Anonym skriver:

Jeg krydser for du har ret, ventetiden er bare ulidelig

troede faktisk også det var cyklussen efter spontan abort der var nemmest at blive gravid på, men har haft en menstruation imellem men ingen positiv æggeløsningstest i forbindelse med den menstruation

håber den er der nu

tillykke med din graviditet

Jeg ved ikke lige hvordan man skal definere cyklus efter SA.

Efter min SA gik der 5-6 uger før hcg var ude af kroppen (målt med blodprøver). Så snart hcg var på normalt niveau (<3) fik jeg en meget lille mens. Tror ikke jeg havde ÆL inden da, da hcg jo stadig var i kroppen.

Så jeg vil mene at jeg blev gravid i første cyklus efter min SA

Anmeld Citér

1. august 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Jeg ved ikke lige hvordan man skal definere cyklus efter SA.

Efter min SA gik der 5-6 uger før hcg var ude af kroppen (målt med blodprøver). Så snart hcg var på normalt niveau (<3) fik jeg en meget lille mens. Tror ikke jeg havde ÆL inden da, da hcg jo stadig var i kroppen.

Så jeg vil mene at jeg blev gravid i første cyklus efter min SA

Det giver mening, det havde jeg slet ikke tænkt over. tak for at dele dine erfaringer, håber jeg om et par dage kan få et noget klare billede af hvor det bære hen af

Anmeld Citér

1. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg tror også den er positiv

Anmeld Citér

1. august 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Jeg tror også den er positiv

Jeg håner

Anmeld Citér

1. august 2021

Anonym trådstarter

Bare lige fordi jeg også havde en anden type test liggende skulle den jo også lige tages og der ligner det da ihvertfald der er lidt farve i men meget utydelig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.