Ma uge 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2021

123321

Profilbillede for 123321
Babyyy90 skriver:

Jeg starter på piller I morgen, så det beroliger mig lidt du siger det er okay. Nej det ikke sjovt, uanset i hvilken sammenhæng det sker

Fik du hurtig din normale cyklus tilbage? 

Dejligt for dig, det lykkes efter sådan en omgang

Nej, det er virkelig en hård omgang, og du skal også give dig tid til at bearbejde det samt massere ro. Jeg lagde mig nærmest i sengen i tre dage efter jeg havde spist pillerne, så serier, læste blade og spiste slik og bare fik en masse ro. Det synes jeg virkelig var beroligende.

Jeg tror der gik cirka en måned, da jeg fik menstruation igen. Jeg tog nogle graviditetstest for at følge hvornår HCG var ude af kroppen og det gik faktisk ret hurtigt ift. hvad jeg har prøvet ved andre mislykkede graviditeter - tror 1 1/5 uges tid. Håber det samme for dig og at det lykkedes næste gang ����❤️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2021

K88

Stort kram

Jeg prøvede det selv i dec. Kom til NF i 12+5. Barnet var dødt i 12+2. Ingen kromosomfejl ����‍♀️ Jeg fik en udskrabning og det var et rigtig hårdt forløb psykisk. Jeg er først lige blevet gravid igen her i juli �� 

Vil bare sige pas på dig selv og brug tid på at bearbejde det ❤️ Det kan være rigtig hårdt! 

Anmeld Citér

31. juli 2021

Babyyy90

Accepten er bedre i dag og det værste med pillerne er overstået. Så nu det lidt nemmere, at se fremad. Stadig monster hårdt og situationen hvor lægen fortæller mig det, sidder stærkt i mig

Men det skal nok gå

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.