Ma uge 12

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.908 visninger
12 svar
2 synes godt om
30. juli 2021

Babyyy90

Glæden bristede og igår skete det utænkelige, jeg begyndte at bløde i uge 12 og fandt ud af der ikke var hjerteslag mere og det havde der ikke været i et stykke tid. 

Så nu det piller og en tung uge man går i møde. 

Av det gør ondt og jeg kan slet ikke finde hoved og hale i mine tanker. 

Ved der er mange i min båd og abort sker oftere end hvad man lige tror. Jeg troede bare ikke det ville ske for mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Babyyy90 skriver:

Glæden bristede og igår skete det utænkelige, jeg begyndte at bløde i uge 12 og fandt ud af der ikke var hjerteslag mere og det havde der ikke været i et stykke tid. 

Så nu det piller og en tung uge man går i møde. 

Av det gør ondt og jeg kan slet ikke finde hoved og hale i mine tanker. 

Ved der er mange i min båd og abort sker oftere end hvad man lige tror. Jeg troede bare ikke det ville ske for mig

Er ked af jeres tab  jeg har selv mistet 3 gange, dog tidligt i forløbet. Men derfor gør det stadig ondt. 

Sender de varmeste tanker til jer, og håber forløbet bliver problemfrit og hurtigt for jer

Anmeld Citér

30. juli 2021

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg føler med dig. 

Jeg prøvede det i 2011 begyndte at bløde uge 12+5, dagen før NF og fosteret blev målt til at være gået til i uge 6+4, Så jeg var mega ked af det. Fik en udskrabning dagen efter.

jeg var så 34 år dengang. I dag har jeg en pige og dreng begge sunde og raske født i 2013 og 2015. 

Så jeg håber det også sker for dig, du er ikke alene, og ja det gør så  forbandet ondt lige nu, tillad dig selv at være ked af det 

sender alle gode tanker til dig

Anmeld Citér

30. juli 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Stort kram til dig. Jeg prøvede det i februar 10 uger henne og fik også medicinsk abort. Det er slet ikke sjovt og helt ok at være ked af det Tanker til dig. 

Anmeld Citér

30. juli 2021

123321

Profilbillede for 123321

Mange tanker til dig. Var selv igennem det i december. Opdaget ved scanning efter jeg havde set hjerteslag en gang. Det er bestemt ikke sjovt - heldigvis synes jeg ikke det var så slemt med pillerne.

Jeg forsøgte at fortælle mig selv, at fosteret jo var gået til af en grund, og aldrig ville kunne have overlevet noget som helst, når det ikke kunne overleve i maven til uge 10. Jeg gik i gang med at blive gravid igen umiddelbart efter og synes det var hårdt da der gik tre måneder før det lykkedes igen, men nu er det heldigvis lykkes igen. Håber det samme hurtigt sker for dig igen �� mange tanker og husk at snak om det ��

Anmeld Citér

30. juli 2021

Babyyy90

Tak! Synes det så svært, på den ene side er det accepteret fordi jeg siger til mig selv, at der var en grund til det ikke udviklet sig nok og på den anden side mærker jeg en stor sorg over det tab af kærlighed man allerede har til ens barn. 

Kæmpe mavepuster❤

Jeg har heldigvis en sund guldklump herhjemme så ved det kan lade sig gøre. Man tror bare aldrig det sker for en selv 

Anmeld Citér

30. juli 2021

Babyyy90

123321 skriver:

Mange tanker til dig. Var selv igennem det i december. Opdaget ved scanning efter jeg havde set hjerteslag en gang. Det er bestemt ikke sjovt - heldigvis synes jeg ikke det var så slemt med pillerne.

Jeg forsøgte at fortælle mig selv, at fosteret jo var gået til af en grund, og aldrig ville kunne have overlevet noget som helst, når det ikke kunne overleve i maven til uge 10. Jeg gik i gang med at blive gravid igen umiddelbart efter og synes det var hårdt da der gik tre måneder før det lykkedes igen, men nu er det heldigvis lykkes igen. Håber det samme hurtigt sker for dig igen �� mange tanker og husk at snak om det ��

Jeg starter på piller I morgen, så det beroliger mig lidt du siger det er okay. Nej det ikke sjovt, uanset i hvilken sammenhæng det sker

Fik du hurtig din normale cyklus tilbage? 

Dejligt for dig, det lykkes efter sådan en omgang

Anmeld Citér

30. juli 2021

Blomste

Åh nej KÆMPE KRAMMER til dig

Som der er blevet sagt tidligere, så var det nok bare ikke en sund og rask baby

Jeg krydser fingre for at i hurtigt kan få 2 nye streger som bliver den skønneste lille unge

puha.. Nu bliver jeg endnu mere nervøs til NF i næste uge

Anmeld Citér

30. juli 2021

Charl90

Kram herfra jeg havde en SA i uge 11 for halvanden måned siden. Jeg tror egentlig det havde været en MA i et stykke tid indtil jeg aborterede.

Nu står jeg med en ny positiv test i første forsøg derefter 

Det gik også hurtigt efter SA med min søn i 2018.

Det gik 5-6 uger før hcg var ude af min krop og så gik jeg en lille mens. 15 dage senere have jeg ÆL og ved 3+5 testede jeg positiv. Håber det også for hurtigt for dig

Anmeld Citér

30. juli 2021

Baby.mamma

Øv for søren, det er jeg ked af. Jeg har stået i præcis det samme for lidt under 1 år siden. Jeg begyndte at bløde lidt og blev scannet med dødt foster i 12 uge, som lignede et foster på 7 uger kun. Så jeg var også 3 mdr henne. Jeg fik piller og skulle abortere men det tog 1.5 måned at abortere med voldsomme blødninger. Jeg håber dit forløb går noget nemmere. Jeg sender i hvert fald de bedste tanker i din retning, og kan måske trøste (en smule) med, at jeg blev gravid i første cyklus efter den dumme MA. 

Kæmpe kram

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.