Har du bestilt tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal du vaccineres?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.709 visninger
10 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. juli 2021

Anonym trådstarter

Til corona vaccine? Og hvor langt er du henne?

Jeg er 16 uger og skal have første stik med Moderna i næste uge. :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Der har lige kørt en forholdsvis lang tråd om emnet. https://www.baby.dk/debat/299508pi1/graviditet/vaccine-gravid.aspx

Anmeld Citér

27. juli 2021

Anonym trådstarter

IenFart skriver:

Der har lige kørt en forholdsvis lang tråd om emnet. https://www.baby.dk/debat/299508pi1/graviditet/vaccine-gravid.aspx

Sys ikke den tråd giver et overblik over noget som helst - derfor denne ☺️

Anmeld Citér

27. juli 2021

ErDetSnartNU

Jeg fik mit første stik i går, 33+1 - så kan jeg nå 2. stik inden jeg føder, hvilket var en klar prioritet, da jeg hellere vil risikere at blive syg af bivirkninger mens jeg er gravid, end når jeg har en baby at tage mig af

Anmeld Citér

27. juli 2021

Emiliaa92

Jeg har valgt ikke at få den i mens jeg er gravid, jeg er 38+ og kan lige så godt vente til jeg har født! Det har jeg det bedst med Og så skal jeg have mere viden omkring den, i forhold til amning, før jeg beslutter noget.

Anmeld Citér

27. juli 2021

Anonym

Fik Moderna i søndags hvor jeg var 32+2, prioriterede at få den første vaccine så den virkede inden min førstefødte starter i skole og min mand starter på arbejde, om knap 14 dage, da de begge har en meget stor smitteflade og jeg desværre er i øget risiko. 

Anmeld Citér

27. juli 2021

snec

Jeg er 21 uger henne. Og nej jeg skal ikke have den. Var også blevet tilbudt den før jeg blev gravid og takket nej. Jeg venter lidt endnu. 

Anmeld Citér

27. juli 2021

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar. For mit eget vedkommende skal jeg have den�� Og det er fordi jeg er bange for konsekvenserne for barnet hvis jeg skulle blive syg af covid - især iltmangel til den lille. �� Derudover så har jeg små børn i institution og med et efterår der nærmer sig, tror jeg at jeg ville få den før eller siden. ��‍♀️

Anmeld Citér

28. juli 2021

Baby.mamma

Jeg er 36 uger henne og skal aldrig have vaccinen. Men det er fint for dem, som ønsker den

Anmeld Citér

28. juli 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna
Emiliaa92 skriver:

Jeg har valgt ikke at få den i mens jeg er gravid, jeg er 38+ og kan lige så godt vente til jeg har født! Det har jeg det bedst med Og så skal jeg have mere viden omkring den, i forhold til amning, før jeg beslutter noget.

Det gode ved vaccination er, at de antistoffer, som din krop danner, overføres til barnet og giver en vis beskyttelse

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.