Igen tak for alle jeres svar. Det hjælper mig meget at høre andres erfaringer 
Jeg vil bare lige give alle en opdatering på min lægebesøg i dag, i tilfælde af at andre der læser med sidder i samme situation.
Ift. kommentarerne om graviditetssukkersyge sent i graviditeten er jeg igen i dag blevet testet for sukker i urinen, alm. blodsukkermåling samt blodprøve hb1ac som alle sammen var normale. Så de udelukker fortsat sukkersyge som en årsag.
Jeg blev scannet af en speciallæge igen i dag som er enig i at baby vejer ca. 4 kg (selvfølgelig med forbehold for de usikkerheder der kan være ved scanningen). Lægen scannede også for symptomer på en sjælden vækstlidelse hos barnet (kiggede efter navlebrok, forstørret lever og for stor tunge) men fandt heldigvis ingen af disse symptomer.
Hendes konklusion er, at de ikke kan finde en årsag til at baby er så stor og at det positive er, at baby har det godt inde i maven.
Jeg skal vækstscannes igen om 14 dage hvor vi med stor sandsynlighed skal tale om igangsættelse af fødslen. Om jeg skal sættes i gang om 2 eller 3 uger afhænger af næste scanning, men hun gjorde det klart, at jeg ikke skal forvente at gå helt frem til termin.
Jeg er noget mere fortrøstningsfuld i dag, da jeg har fået mere afklaring ift. videre plan. Og så har det hjulpet mig meget at høre jeres fortællinger. Så stort tak for det 
Anmeld
Citér