Symptomper forsvundet 8+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2021

Charl90

Altea skriver:

Ved spontan abort ja, men så bløder man jo fosteret ud? Ved en missed abortion hvor kroppen ikke registrer at fosteret er gået til, vil hcg jo fortsat stige, da det dannes i placenta og denne vokser videre. Derfor er det kun scanning der siger noget.

Det ved jeg ikke. Mit hcg var ret lavt den dag jeg fik en spontan abort i uge 11. Så jeg antog egentlig at det var en missede abortion, indtil jeg fik provokeret kroppen lidt og det så kom ud.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2021

K88

Hvordan går det nu? ❤️ 

Jeg ville nok købe en scanning for at få ro ���� Jeg havde selv en MA i 12+2 hvor mine symptomer mere eller mindre forsvandt lige der omkring. MEN jeg har også haft sunde graviditeter hvor symptomerne har været væk nogle dage/ uger for så at komme tilbage igen ❤️

Anmeld Citér

22. juli 2021

Anonym trådstarter

K88 skriver:

Hvordan går det nu? ❤️ 

Jeg ville nok købe en scanning for at få ro ���� Jeg havde selv en MA i 12+2 hvor mine symptomer mere eller mindre forsvandt lige der omkring. MEN jeg har også haft sunde graviditeter hvor symptomerne har været væk nogle dage/ uger for så at komme tilbage igen ❤️

Har en super dårlig mavefornemmelse. Det er mest grundet alt er forsvundet. Vi skal have taget blodprøve på fredag hos lægen. Men jeg har valgt at bestille en scanning i næste uge, for at kunne få ro på sindet eller afklaring.

Anmeld Citér

26. juli 2021

Anonym

Har en super dårlig mavefornemmelse. Det er mest grundet alt er forsvundet. Vi skal have taget blodprøve på fredag hos lægen. Men jeg har valgt at bestille en scanning i næste uge, for at kunne få ro på sindet eller afklaring.

Hvordan går det hos dig?  Fik du blodprøve i fredags - eller bliver I først klogere efter scanning? Håber alt er vel!

Anmeld Citér

26. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan går det hos dig?  Fik du blodprøve i fredags - eller bliver I først klogere efter scanning? Håber alt er vel!

Lægen har ikke givet svar. 

Men kan se mine prøvesvar på sundhed.dk. her kan jeg se at mit hcg niveau er 105 IU/L hvilket jo er super lavt. Så tænker ikke det er et godt tegn

Anmeld Citér

26. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men kan se mine prøvesvar på sundhed.dk. her kan jeg se at mit hcg niveau er 105 IU/L hvilket jo er super lavt. Så tænker ikke det er et godt tegn

Anmeld Citér

26. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Ved du om det er “normal” hcg blodprøve eller en beta hcg måling? For den plejer vist at være noget lavere end den, man får taget i starten. Det lyder noget lavt, men prøv at hør hvad lægen siger til tallet før man danner sig en konklusion  

har du haft en scanning tidligere, hvor du har set hjerteblink?

Anmeld Citér

4. august 2021

K88

Hvordan går det? 

Anmeld Citér

4. august 2021

Anonym trådstarter

K88 skriver:

Hvordan går det? 

Efter meget urolighed og en tung uge hvor vi ventede på scanning, og egentlig tænkte det var nok det. Kom vi til scanning og her så vi det fineste lille væsen med hjerte blink og arme der bevægede sig. hun sagde det var helt normalt symptomperne forsvinder igen. Så nu venter vi på nakkefold. 

Så det er endt godt indtil nu og vi har fået ro på. Tak fordi du spørger ind

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.