Rejse med Ryanair - har du prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2021

nanan78

Profilbillede for nanan78
Anonym skriver:

Hvordan hænger det sammen med terror? Altså man kan jo checke ind online i 2 mdr før afgang, folk kan jo nå at dø inden da. Jeg tænker de må kunne se at han ikke er checket ind i selve lufthavnen, de scanner jo boarding passet når vi går igennem security.

Sorry, det gik lidt hurtigt. Det handler selvfølgelig om bagagen og indcheckning af denne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2021

Anonym trådstarter

nanan78 skriver:

Sorry, det gik lidt hurtigt. Det handler selvfølgelig om bagagen og indcheckning af denne.

Ja ok, det giver selvfølgelig mening, men det bliver der ikke noget af

Anmeld Citér

23. juli 2021

Ella87

Anonym skriver:

Vi skal til Italien - det kommer først når man er færdig med selve indcheckningen, så er der et stort felt hvor man kan loade filer. Og på selve boarding passet stod der først med rød skrift at jeg ikke havde loadet covid dokumentation, så loadede jeg den indrejseformular jeg havde lavet på mig og børnene (det gøres per person), og da jeg så printede igen var den blevet grøn.

Test kan jeg først loade idag, da de max må være 48 timer gamle i Italien.

Tak! Vi fandt også ud af, at det kom længere fremme i check in. Det var heldigvis ret nemt.

Ved nogen noget om, om Ryanair kræver test ved hjemrejse? Jeg har læst, at nogen selskaber gør på trods af, at der ikke er krav for indrejse i DK…

Anmeld Citér

23. juli 2021

Anonym trådstarter

Ella87 skriver:

Tak! Vi fandt også ud af, at det kom længere fremme i check in. Det var heldigvis ret nemt.

Ved nogen noget om, om Ryanair kræver test ved hjemrejse? Jeg har læst, at nogen selskaber gør på trods af, at der ikke er krav for indrejse i DK…

De bør jo følge de krav der er fra landet, dvs Danmark. Og her mener jeg det er enten test, 2. Vaccine (over 2 uger gammel) eller covid for nylig. Det er det jeg synes jeg har læst mig til på SAS’ hjemmeside (hvor har du fra st det IKKE er et krav?)

Vi var vaccinerede inden afrejse, og børnene er under 15, så jeg tror ikke vi har brug for noget. Jeg sørger dog for at loade et skærmprint af vaccinen for en sikkerheds skyld.

Men ja, jeg læste da lige her til morgen om en del familier der strandede på Mallorca hvor Ryanair (måske) brugte corona dokumentation som undskyldning for at de ikke kom med. Så jeg tænker du skal være ret sikker i din sag.

Anmeld Citér

23. juli 2021

Anonym trådstarter

Ella87 skriver:

Nu googlede jeg det lige, det kommer an på hvilket land du kommer hjem fra - altså hvilken “farve” det har:

https://coronasmitte.dk/raad-og-regler/emner/rejser-til-eller-via-danmark/lovkrav-ved-indrejse?__cf_chl_captcha_tk__=pmd_a085fe105a3f192c4311d798b8fb6b5e6db08d27-1627047075-0-gqNtZGzNA02jcnBszQfi

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.