Tak for din besked 
er det ikke også noget med at nogle kvinder oplever først at kunne teste når de er 3 måneder henne eller såen? Synes jeg bare jeg har hørt før
og hvis jeg har været oppustet i 4 uger, er det så ikke også noget med at den første måned er man ikke gravid ? Min mens stoppede d.3 juli og den var meeeeget anderledes end hvad den plejer, jeg blødte næsten ikke de sidste 4 dage , kun lidt da jeg skulle tørre mig efter jeg havde tisset 
men ja, jeg er slet ikke i tvivl om det sagtens også kan være psykisk man går og tror man er det. Men tænker også bare, mit mave kan da ikke være så stor pga tanker oppe i hoved. Kan jo slet ikke være i mit tøj om aften, det er ulideligt. 
tænker det næste skridt er en blodprøve hos lægen, det giver sikkert en afklaring 
Hvis du er gravid, producerer kroppen hcg, og hcg er det, som du kan måle på testen. Hvis der ikke er nok hcg til en tydelig test, så er du højst sandsynligt ikke gravid. Det er yderst sjældent, at man ikke kan få en positiv test når man er omkring menstruationstidspunktet, især når man er gået en uge over tid. 3 måneder er helt klart en skrøne og fysisk umuligt, da hcg vil være maaaaange 10000, og en alm. graviditetstest starter ved 25 (og de tidlige tests ved 10). Så jeg tror desværre det er din krop, der spiller dig et pus og din hjerne kan også fremkalde mange placebo-symptomer, såsom oppustethed. Især når man rigtig gerne vil det
Man kan desværre ikke stole på kroppens symptomer, når man ikke kan få en positiv test 2-3 uger efter ægløsning.
Som en anden sagde, hvis du er gravid, så er du ikke i tvivl når du ser de to streger, selv en svag én. Hvis du virkelig føler, at du kan se noget, så giv det et par dage - hvis den ikke er mere synlig dér, så må du op på hesten og håbe på at næste cyklus er din cyklus 

Ps. du er gravid ca. 2 uger efter ægløsning, dvs. dér hvor du skulle have haft din mens. Man medregner de to uger før ægløsning, når man har konstateret en graviditet, så når du får en positiv test, er "fosteret/ægget" reelt set kun 2 uger, men ifølge kalenderen 4 uger. Så det med at man ikke er gravid de første 4 uger er heller ikke helt korrekt
Men god idé at snakke med lægen, for måske der er noget andet på spil, som ikke er graviditet.