Nej det ved jeg godt Men det er vigtigt i forhold til hvor langt du er, og forventet mens.
i naturlig cyklus scannes og gives ovitrelle på samme måde som ellers - og æl vil falde 36?timer efter den er givet. Det er derfor det er vigtigt, at den tages til aften, og ægget ligges tilbage nogenlunde efter de 36 timer.
man kan ikke lægge et 5 dages æg retur 7 dage efter, så passer “de jo ikke sammen”, som det ville være sket naturligt
har du testet igen?
Ja jeg tror også, du har ret
Min cyklus er meget præcis, så måske mens kommer en dags tid senere, end ellers forventer. De sagde så også noget om, at den ene side (ikke den med store folikler) måske var ægløst før Ovitrelle, hvilket jeg også mærkede. Havde ægløsningsmerter to gange…
Jeg tog en test her til morgen, som er lidt tydligere, men er også opmærksom på, at det ikke var morgenurin i går! Så det kan stadig godt være Ovitrelle, der bare er tydligere i morgenurinen!
Jeg synes nok bare, at de er meget tydelige for Ovitrelle på nuværende tidspunkt. Tænker sådan, at hvis man nu var meeeget tidligt gravid OG stadig havde Ovitrelle i kroppen, kunne de måske se sådan ud 
Jeg tester de næste dage og holder mine forventninger nede 
Anmeld
Citér