Er det Ovitrelle stadig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2021

Ella87

Nej det ved jeg godt  Men det er vigtigt i forhold til hvor langt du er, og forventet mens. 
i naturlig cyklus scannes og gives ovitrelle på samme måde som ellers - og æl vil falde 36?timer efter den er givet. Det er derfor det er vigtigt, at den tages til aften, og ægget ligges tilbage nogenlunde efter de 36 timer.

man kan ikke lægge et 5 dages æg retur 7 dage efter, så passer “de jo ikke sammen”, som det ville være sket naturligt

har du testet igen?

Ja jeg tror også, du har ret Min cyklus er meget præcis, så måske mens kommer en dags tid senere, end ellers forventer. De sagde så også noget om, at den ene side (ikke den med store folikler) måske var ægløst før Ovitrelle, hvilket jeg også mærkede. Havde ægløsningsmerter to gange…

Jeg tog en test her til morgen, som er lidt tydligere, men er også opmærksom på, at det ikke var morgenurin i går! Så det kan stadig godt være Ovitrelle, der bare er tydligere i morgenurinen!

Jeg synes nok bare, at de er meget tydelige for Ovitrelle på nuværende tidspunkt. Tænker sådan, at hvis man nu var meeeget tidligt gravid OG stadig havde Ovitrelle i kroppen, kunne de måske se sådan ud
Jeg tester de næste dage og holder mine forventninger nede

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2021

Ella87

Ja jeg tror også, du har ret Min cyklus er meget præcis, så måske mens kommer en dags tid senere, end ellers forventer. De sagde så også noget om, at den ene side (ikke den med store folikler) måske var ægløst før Ovitrelle, hvilket jeg også mærkede. Havde ægløsningsmerter to gange…

Jeg tog en test her til morgen, som er lidt tydligere, men er også opmærksom på, at det ikke var morgenurin i går! Så det kan stadig godt være Ovitrelle, der bare er tydligere i morgenurinen!

Jeg synes nok bare, at de er meget tydelige for Ovitrelle på nuværende tidspunkt. Tænker sådan, at hvis man nu var meeeget tidligt gravid OG stadig havde Ovitrelle i kroppen, kunne de måske se sådan ud
Jeg tester de næste dage og holder mine forventninger nede

Vil lige tilføje, at jeg ikke fattede helt, hvad de mente med ægløsning på den ene side, da det jo er højst usandsynligt…det var ikke noget, de sådan sagde mere om, bare en bemærkning. Men foliklerne på den side var ikke store, så de var ikke i “spil”. 
Lægen sagde bare “det kunne se ud som om, venstre side er ægløst”….

Altså meget underligt. Det er jo ikke muligt

Anmeld Citér

12. juli 2021

Ella87

UPDATE
De bliver mere og mere tydelige

Men jeg har de samme smerter som ved PMS…eller måske føles det lidt anderledes…

Kan slet ikke tro på det eller jeg tør ikke… 
Men i dag er 13. dagen for Ovitrelle. De to nederste tests er meget tidligt i morges og nu her kl 11…

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. juli 2021

Anonym

Ella87 skriver:

UPDATE

Men i dag er 13. dagen for Ovitrelle. De to nederste tests er meget tidligt i morges og nu her kl 11…

Det ser da super positivt ud! Der er en klar udvikling Hvor langt skulle du være nu? Og har du prøvet at teste med en alm test (ikke tidlig test)? 

Anmeld Citér

12. juli 2021

Anonym

Ella87 skriver:

UPDATE

Det er en rigtig flot udvikling synes jeg  
Tør jeg sige forsigtigt Tillykke?

Anmeld Citér

12. juli 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Det ser meget flot ud! Tillykke!

Anmeld Citér

12. juli 2021

Ella87

Anonym skriver:

Det ser da super positivt ud! Der er en klar udvikling Hvor langt skulle du være nu? Og har du prøvet at teste med en alm test (ikke tidlig test)? 

Ja jeg tænker i hvert fald, at det umuligt kan være Ovitrelle her på 13. dagen så tydeligt! Naturligvis også fordi den bliver mørkere.

Test nr 3 fra toppen var faktisk alm, men ellers har jeg kun de her tidlige lige nu…

Er stadig meget tidligt, 2-3 dage til menstruation! Så 3+4-5…

Anmeld Citér

14. juli 2021

Ella87

Hvis nogen skulle finde tråden, vil jeg bare lige skrive, at hcg i dag var 210 (3+6/4+0)  Så gravid er jeg i hvert fald. Så nu holder vi vejret og håber på det bedste

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.