Er det Ovitrelle stadig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.363 visninger
17 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juli 2021

Ella87

Jeg havde LOVET mig selv ikke at teste. 
Fik lagt 5 dages blastocyst op i tirsdags. Tænkte egentlig, at jeg ville tjekke, om Ovitrelle var ude af systemet (11 dage). 
Jeg har før testet svag Ovitrelle op til 12-13 dage efter. Men meget svagt og mest efter 5-10 min. 

De her tests er i dag. 
Øverst er kl 14, nederst kl 18 og 20. Nederste er ikke en tidlig test, de andre er. Stregen kommer med det samme. 
ER det virkelig Ovitrelle så tydeligt?!

Jeg ved godt, at det er dumt. Men jeg har det så svært med det…jeg falder i hver gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2021

Babilooo

Ella87 skriver:

Jeg havde LOVET mig selv ikke at teste. 
Fik lagt 5 dages blastocyst op i tirsdags. Tænkte egentlig, at jeg ville tjekke, om Ovitrelle var ude af systemet (11 dage). 
Jeg har før testet svag Ovitrelle op til 12-13 dage efter. Men meget svagt og mest efter 5-10 min. 

De her tests er i dag. 
Øverst er kl 14, nederst kl 18 og 20. Nederste er ikke en tidlig test, de andre er. Stregen kommer med det samme. 
ER det virkelig Ovitrelle så tydeligt?!

Jeg ved godt, at det er dumt. Men jeg har det så svært med det…jeg falder i hver gang

Altså 5 dage efter ..? Ja det kan godt være ovitrellen … stadigvæk meget tidligt 

Anmeld Citér

10. juli 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Tjullehej skriver:

Altså 5 dage efter ..? Ja det kan godt være ovitrellen … stadigvæk meget tidligt 

Nej 11 dage siden. 

Ts: Jeg synes du skal prøve at tage en ny test i morgen og se om den bliver tydeligere, så er det i hvert fald et godt tegn. Det kan jo desværre stadig være ovitrelle

Anmeld Citér

10. juli 2021

Ella87

Tjullehej skriver:

Ja altså det er 3-4 dage før menstruation. Fordi det er et 5 dages, så er der jo kort tid til mens, selvom de gerne vil have, at man venter en uge EFTER menstruation med test. Hvilket jeg aldrig ville gøre, hvis min mens ikke kom.

Så ville være 3 + 4 i dag. Det er tidligt. Og det er mest Ovitrellen, jeg er nervøs for…

Anmeld Citér

10. juli 2021

Babilooo

Lillehjerte skriver:

Nej 11 dage siden. 

Ts: Jeg synes du skal prøve at tage en ny test i morgen og se om den bliver tydeligere, så er det i hvert fald et godt tegn. Det kan jo desværre stadig være ovitrelle

Ok - så misforstod jeg. Jeg ville ikke sige i torsdags, når det er over en uge siden. Overså parentesen. 

Anmeld Citér

10. juli 2021

Altea

Du er 2+5 i tirsdags da den ligges retur, så du er kun 3+2 i dag..

Hos mig har det været meget forskelligt, i nogle forsøg var ovitrelle klart ude 2+5/2+6 - mens jeg andre gange har fået streger til 3+3/3+4, hvorefter den var blank. 

Anmeld Citér

10. juli 2021

Ella87

Altea skriver:

Du er 2+5 i tirsdags da den ligges retur, så du er kun 3+2 i dag..

Hos mig har det været meget forskelligt, i nogle forsøg var ovitrelle klart ude 2+5/2+6 - mens jeg andre gange har fået streger til 3+3/3+4, hvorefter den var blank. 

Jeg har altid fået at vide, at jeg er 2+0 ved ægløsning (som så faldt nøjagtig på min naturlige ægløsning) Så fik jeg æg op en uge efter nøjagtigt. Og sidst fik jeg menstruation helt på det normale tidspunkt. Min cyklus er meget præcis. Så hvis menstruationsdagen er 4+0, så er jeg 3-4 dage fra det i dag.

Jeg har målt Ovitrelle meeeget svagt 11-13 dage efter, men aldrig så tydeligt og indenfor tid �� Mine forventninger er heldigvis ret lave….så jeg må teste igen de næste dage

Anmeld Citér

10. juli 2021

Altea

Din egen cyklus er ikke i spil i behandling. Når du tager ovitrelle tirsdag d. 29, har du æl d. 1/7.. Dér er du 2+0

Ægget ligges altid retur dét antal dage den er, efter æl.

Får man to-dags æg op er man 2+2 ved oplægning- 5 dages æg 2+5 �� Sådan er det alle steder. Slimhinde og æg skal følges meget nøje ad.

Anmeld Citér

11. juli 2021

Ella87

Altea skriver:

Din egen cyklus er ikke i spil i behandling. Når du tager ovitrelle tirsdag d. 29, har du æl d. 1/7.. Dér er du 2+0

Ægget ligges altid retur dét antal dage den er, efter æl.

Får man to-dags æg op er man 2+2 ved oplægning- 5 dages æg 2+5 �� Sådan er det alle steder. Slimhinde og æg skal følges meget nøje ad.

Det giver bare ikke mening, når jeg er i naturlig cyklus (kun ægløsningssprøjten), får Ovitrelle så det passer nøjagtig med min naturlige ægløsning, får menstruation på nøjagtig samme tidspunkt. 
Men det er så heller ikke det, der er vigtigt for mig mit spørgsmål handler mere om Ovitrelle i kroppen så længe med tydelige tests.

Anmeld Citér

11. juli 2021

Altea

Nej det ved jeg godt �� Men det er vigtigt i forhold til hvor langt du er, og forventet mens. 
i naturlig cyklus scannes og gives ovitrelle på samme måde som ellers - og æl vil falde 36?timer efter den er givet. Det er derfor det er vigtigt, at den tages til aften, og ægget ligges tilbage nogenlunde efter de 36 timer.

man kan ikke lægge et 5 dages æg retur 7 dage efter, så passer “de jo ikke sammen”, som det ville være sket naturligt

har du testet igen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.