Anonym skriver:
Jeg har godt læst den, men jeg kan ikke lyve. Altså ikke engang en hvid løgn. Jeg ved ikke om det er helt unormalt, men jeg får det fysisk dårligt af at tale usandt og de få gange jeg har forsøgt at lyve sidder i mig som en virkelig ubehagelig følelse. Spørgsmålet må vel så være om de nægter at vaccinere hvis jeg siger at jeg ikke har aftalt det med lægen…
Jeg har skrevet en e-konsultation til min læge og håber at få svar inden. Forhåbenlig behøver jeg så ikke at lyve…
Forstår dig 100%, har det selv på samme måde. Men "hvide" løgne kan jeg bedre, og udtrykket om du "har rådført dig med egen læge" synes jeg kan gradbøjes. For man kan måske godt sige at en email konsultation er at rådføre sig, også selvom lægen siger det er en dårlig ide. Men det er jo op til dig om du synes det er rigtig eller forkert.
Jeg har selv været i tvivl om jeg skulle få den mens jeg ammer, særlig når man læser den artikel. Og ved at fx Norge giver den til ammende. Men nu er vi heldigvis ved at udfase amningen helt naturligt så tænker jeg snart kan få vaccinen.
Anmeld
Citér