Amme og covid-19 vaccine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.284 visninger
18 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli

Anonym trådstarter

Jeg ammer min næsten 7 måneder gamle baby og er virkelig træt af at jeg ikke kan få den vaccine! Jeg skal starte på arbejde om er par måneder og jeg ville ønske at jeg var færdig vaccineret inden. Jeg er sygeplejerske og fik derfor indkaldelse for mange måneder siden, men har jo indtil videre måtte udskyde det. Men de vaccinerer jo ammende i andre lande og jeg har virkelig lyst til bare at få det overstået! 
Er der nogen andre ammende der har valgt at blive vaccineret på trods af Sundhedsstyrelsens anbefalinger? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Så idag at de overvejer at anbefale den senere hen. 

Jeg tænker, at som sygeplejerske træffer du dit valg lidt mere kompetent end os andre

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

9. juli

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg ammer min næsten 7 måneder gamle baby og er virkelig træt af at jeg ikke kan få den vaccine! Jeg skal starte på arbejde om er par måneder og jeg ville ønske at jeg var færdig vaccineret inden. Jeg er sygeplejerske og fik derfor indkaldelse for mange måneder siden, men har jo indtil videre måtte udskyde det. Men de vaccinerer jo ammende i andre lande og jeg har virkelig lyst til bare at få det overstået! 
Er der nogen andre ammende der har valgt at blive vaccineret på trods af Sundhedsstyrelsens anbefalinger? 

Jeg har valgt at blive vaccineret selvom jeg ammer. Både fordi de vaccinerer ammende i andre lande, og fordi der er flere studier der peger på at det er ufarligt. 

Min pige er 1,5 år. 

Anmeld Citér

9. juli

Anonym trådstarter