Sat igang ved første fødsel, hvad med 2. Fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Første gang blev jeg sat i gang 12 dage over termin, fødte aftenen efter, altså 41+6

Anden gang gik jeg igen langt over termin. Jeg var 4-5 mm åben men uden veer, så fik en tid til at få taget vandet 41+5. De ringede dog om morgenen inden jeg havde tid og sagde at de ikke havde plads lige nu Så jeg måtte pænt vente på at de ringede igen. Hen ad eftermiddagen gik jeg dog selv i fødsel og fødte lige over midnat 41+6, så jeg var egentlig mega glad for at min krop selv fandt ud af det hele

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2021

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Frfriis skriver:

Første gang var med igangsættelse over flere dage med piller og 42+0 blev vandet taget og jeg fik vedrop. Pga af feber og manglende fremgang endte det med et semiakut kejsersnit. 

Anden gang var jeg sikker på at jeg skulle sættes igang igen, men jeg fik veer af mig selv omkring kl 22 og han er født ca 5 timer senere uden problemer 40+5.

Så det var en helt anden oplevelse anden gang og virkelig skønt når nu man havde en storebror der også skulle tages hensyn til og skaffes pasning til

Fødsel med feber, puha, kunne jeg slet ikke forestille mig. 

godt at hære det var en god oplevelse første gang

Anmeld Citér

5. juli 2021

Carina:-)

Ja både 1 og 2 gang blev jeg sat i gang. 

3 kom af sig selv 1 uge før tid.

4 igangsættelse 

5 igangsættelse 

6 igangsættelse 

7 kejsersnit 37 +0

8 kejsersnit uge 34. 

1 igangsættelse tog 28 timer .nr 2 tog 4 timer .

Så håber du også bare smutter nr 2

Anmeld Citér

22. oktober 2021

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Ville blot opdatere denne tråd

Jeg gik helt naturligt i fødsel med lillesøster 40+2   Fødte hende hjemme i stuen i fødekar med verdens skønneste hjemmefødselsjordemoder, var på mange måder den største drøm der gik i opfyldelse.

Så ingen igangsættelse denne gang, var mega fedt at opleve kroppen godt kunne selv

Anmeld Citér

22. oktober 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Skovrup skriver:

Ville blot opdatere denne tråd

Jeg gik helt naturligt i fødsel med lillesøster 40+2   Fødte hende hjemme i stuen i fødekar med verdens skønneste hjemmefødselsjordemoder, var på mange måder den største drøm der gik i opfyldelse.

Så ingen igangsættelse denne gang, var mega fedt at opleve kroppen godt kunne selv

Stort tillykke med lillesøster 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.