Fortælle far nyheden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni

Anonym trådstarter

Hej alle <3

Bare for sjov, hvordan gjorde I, eller påtænker I at fortælle jeres partner at han skal være far (igen)?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle <3

Bare for sjov, hvordan gjorde I, eller påtænker I at fortælle jeres partner at han skal være far (igen)?

Gav kommende storesøskende en body på med “Verdens bedste far 20** 20**” han blev så glad da han så hvad der stod 

Anmeld Citér

30. juni

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Gav kommende storesøskende en body på med “Verdens bedste far 20** 20**” han blev så glad da han så hvad der stod 

Ej, hvor sødt

Jeg tror ikke min kære kæreste er så detaljeorienteret, at han ville se det
Men så kan man jo gøre opmærksom på det

Anmeld Citér

30. juni

Anonym

Anonym skriver:

Ej, hvor sødt

Jeg tror ikke min kære kæreste er så detaljeorienteret, at han ville se det
Men så kan man jo gøre opmærksom på det

Der gik også ihvertfald en halv time inden han så det men det var så fed en oplevelse

Anmeld Citér

30. juni

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der gik også ihvertfald en halv time inden han så det men det var så fed en oplevelse

Haha, ja det kan jeg næsten forestille mig, det er virkelig også en god måde at gøre det på

Anmeld Citér

30. juni

Anonym

Anonym skriver:

Haha, ja det kan jeg næsten forestille mig, det er virkelig også en god måde at gøre det på

Det var så fin en måde at gøre det på uden at “overdrive” synes jeg  

Far har jo ligeså meget ret til at kende til den positive test som mor. Jeg arbejder hjemme, så da jeg testede positivt om morgenen, lavede jeg bodyen og barnet fik den på til far kom hjem

Anmeld Citér

30. juni

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det var så fin en måde at gøre det på uden at “overdrive” synes jeg  

Far har jo ligeså meget ret til at kende til den positive test som mor. Jeg arbejder hjemme, så da jeg testede positivt om morgenen, lavede jeg bodyen og barnet fik den på til far kom hjem

Præcis. Hvordan lavede du body?

Anmeld Citér

30. juni

Anonym

Anonym skriver:

Præcis. Hvordan lavede du body?

Havde tekstil tuscher til at ligge. Og så valgte jeg bare en af de bodyer vi aldrig bruger, skrev:

Verdens bedste far

20

20 

Og så skulle den bare stryges

Anmeld Citér

30. juni

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Havde tekstil tuscher til at ligge. Og så valgte jeg bare en af de bodyer vi aldrig bruger, skrev:

Verdens bedste far

20

20 

Og så skulle den bare stryges

Det kunne godt være jeg skulle ud og investerer i tekstil tuscher på et tidspunkt

Anmeld Citér

30. juni

Komnubaby3

Profilbillede for Komnubaby3

Har købt bogen "du skal være far - og du har 40 uger til at fatte det". Den tænker jeg han får, når vi engang er så heldige at få to streger det er hans første barn, og mit 3. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.