Hold op nogen dage.. Lørdag var en super dag som skrevet tidligere, det var sq godt i kunne hjælpe mig med at lade mine batterier op! Lørdag sen aften da jeg kom hjem for at amme Mikas begyndte Smilla at hoste som en søløve. Om dagen er det ok, altså hun har haft omkring 39 i feber de sidste dage men har ellers været ok. Om aftenen/natten er det helt galt - igår ringede vi efter vagtlæge fordi hun havde svært ved at få luft. Nå men det går jo alt sammen men fuck det er hårdt at undvære sin søvn - det må være alderen

I nat havde vi 2 vågne unger mellem 1-3 og mikas sked i bleen kl 4 og stod op kl 5.45! Det værste er sq at Mikas vågner op midt om natten og er i forrygende humør og er helt klar til fest

Han ligger bare og pludrer og hygger, det er sq nemmere hvis han græder, så kan man trøste og putte ham.
Nå, krydser fingre for at de begge sover i nat og at Smilla er frisk til dp i morgen så jeg kan få slappet lidt af!
Knuuuuuuuuuzzzzzzzzz

ps: glæder mig til at høre hvem der er de gravide og til at få invitation til fb..
Anmeld