Graviditet efter spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2021

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hvor hurtigt efter spontan abort blev i gravid igen, jeg havde en spontanabort for 2 uger siden og har testet med ægløsningstest men desværre er den ikke blevet positiv endnu. Jeg vil så gerne en graviditet, men ved ikke hvornår jeg skal regne med det kan ske igen

Jeg havde en SA i dec. 2006 og fik at vide jeg skulle vente med at prøve igen indtil jeg havde fået min første mens (hvilket jeg fik i slut jan.) og i maj testede jeg positiv, ca. 5 uger henne.

Håber du kan teste positiv igen snart

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har lige haft min 3. Spontane abort, men er blevet gravid ca. 4 mdr. efter den første, og 
ca. 2 mdr. efter den anden  

Der kan godt være lidt udu i cyklussen efterfølgende, og for nogen i flere cyklusser. 
 For at du snart står med en positiv test igen

Jeg har ihvertfald ikke opnået graviditet her første cyklus efter min SA. Øv øv, håber den snart er der

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

7-8 måneder mener jeg 

Wow det var alligevel lang tid, har lige fået min første mens efter min SA, havde selvfølgelig lidt håbet at jeg nu var gravid igen, men puha håber ikke der kommer til at gå så lang tid endnu

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Her var det godt nok kun en bio (nåede ikke længere end 6. uge)... men jeg venter stadig her 6 måneder senere

Årh

håber snart den er der for dig

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

De øvrige svar er godt nok ikke så lovende Jeg har ellers hører der er ret høj chance for at blive hurtigt gravid efter SA.

Efter min første SA (ca 7-8 uger) havde jeg mens én gang inden jeg blev vellykket gravid 

Nu har jeg lige haft en SA i uge 11, for ca 3 uger siden. Vi har ikke prøvet i denne cyklus, men venter til næste (hcg følges af sygehuset til 0). Håber da meget at det går hurtigt igen vil så gerne have et forårs/sommerbarn! Når nu det ikke skulle være en julegave

Nej helt enig, har lige startet min første mens efter min SA, og kan da ikke helt overskue hvis der skal gå så længe før jeg bliver gravid igen. Jeg havde absolut ikk svært ved at blive gravid med min første

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym trådstarter

Sommersol2021 skriver:

Jeg mistede i februar efter at være blevet gravid i 1. forsøg. Har haft fire cykli siden uden held. Men lægerne sagde også til mig der er forbedret chancer efter, og har set mange i forum hvor det er gået hurtigt

Krydser fingre for det snart lykkes for dig

Anmeld Citér

7. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har ihvertfald ikke opnået graviditet her første cyklus efter min SA. Øv øv, håber den snart er der

Øv øv For at den snart er der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.