Graviditet efter spontan abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.196 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juni 2021

Anonym trådstarter

Hvor hurtigt efter spontan abort blev i gravid igen, jeg havde en spontanabort for 2 uger siden og har testet med ægløsningstest men desværre er den ikke blevet positiv endnu. Jeg vil så gerne en graviditet, men ved ikke hvornår jeg skal regne med det kan ske igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2021

Baby.mamma

7-8 måneder mener jeg 

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hvor hurtigt efter spontan abort blev i gravid igen, jeg havde en spontanabort for 2 uger siden og har testet med ægløsningstest men desværre er den ikke blevet positiv endnu. Jeg vil så gerne en graviditet, men ved ikke hvornår jeg skal regne med det kan ske igen

Har lige haft min 3. Spontane abort, men er blevet gravid ca. 4 mdr. efter den første, og 
ca. 2 mdr. efter den anden  

Der kan godt være lidt udu i cyklussen efterfølgende, og for nogen i flere cyklusser. 
 For at du snart står med en positiv test igen

Anmeld Citér

22. juni 2021

SFF

3 uger efter en kirurgisk abort����

Anmeld Citér

22. juni 2021

Optimom

Profilbillede for Optimom

Jeg fik min menstruation efter ca 1 måned. Og blev gravid tre måneder efter SA.

Anmeld Citér

22. juni 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

For mit vedkommende gik der 13 mdr. Men har hørt om mange, der ikke nåede at få menstruation igen før end positiv test

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym

Her var det godt nok kun en bio (nåede ikke længere end 6. uge)... men jeg venter stadig her 6 måneder senere

Anmeld Citér

24. juni 2021

Charl90

De øvrige svar er godt nok ikke så lovende Jeg har ellers hører der er ret høj chance for at blive hurtigt gravid efter SA.

Efter min første SA (ca 7-8 uger) havde jeg mens én gang inden jeg blev vellykket gravid 

Nu har jeg lige haft en SA i uge 11, for ca 3 uger siden. Vi har ikke prøvet i denne cyklus, men venter til næste (hcg følges af sygehuset til 0). Håber da meget at det går hurtigt igen vil så gerne have et forårs/sommerbarn! Når nu det ikke skulle være en julegave

Anmeld Citér

24. juni 2021

tutti

Jeg havde en bio i sidste måned, og jeg fik ÆL ca. 19 dage efter. Jeg nåede ikke at få min mens, og nu har jeg flere positive graviditetstests  så det kan godt ske hurtigt efter!

Anmeld Citér

25. juni 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Jeg mistede i februar efter at være blevet gravid i 1. forsøg. Har haft fire cykli siden uden held. Men lægerne sagde også til mig der er forbedret chancer efter, og har set mange i forum hvor det er gået hurtigt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.