Hvordan føles det når man har enten det ene eller det andet?
Kan man få konstateret det ved lægen?
Hvad kan "medicinen" være?
Jeg går og har gjort det længe og føler mig tom, vred, ked af det og forvirret. Jeg glemmer ting, ting jeg lige har tænkt på og som jeg så måske skal hente eller gøre, det forsvinder fuldstændigt.
Jeg har ingen energi, ingen glæde eller meget svingende humør, kan ikke tage initiativ til at komme i gang med div. projekter, jeg kan græde over noget som der egentlig er ingenting, en kommentar, noget jeg kommer til at tænke på, noget jeg føler jeg har gjort forkert, ked af beslutninger jeg/vi har taget i livet osv.
Jeg går og er ked af stedet vi bor, min mand, børn og jeg og vi har snakket om at flytte, men der sker ligesom ikke rigtig mere lige p.t. og sådan har det været i nogle år nu og hvis vi så endelig skal flytte, så kan jeg ikke finde ud af hvorhen i forhold til børnene og skole osv. Jeg kan ikke komme frem til noget rationelt, det hele kører bare rundt i hovedet på mig. Det hele ved huset stiger mig over hovedet, kan ikke få ryddet op, gjort rent og slet ikke ordnet haven, som er total vild.
Jeg er ked af mit job, føler ikke at jeg er tilstrækkelig, jeg lærer ikke noget ny og hvis endelig jeg får muligheden for at lære nyt, så er jeg overbevist om at jeg ikke kan det.
Jeg er introvert og synes det er blevet værre i den sidste tid, jeg har lavt selvværd, for tyk og helt nede på bunden. Manden min er sød, rar og elsker mig som jeg er...men er ikke specielt aktivt deltagende i hverdagen og kan sagtens leve med at det roder osv.
Føler jeg bare bør tage mig sammen, men jeg kan ikke......