Ægoplægning -følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2021

Anonym trådstarter

Tak

Spændende hvad blodprøven siger. Jeg gik selv med genkendelige mens smerter fra 3+4 og frem

Han stoppede med at ryge, da det var et krav, da vi gik igang med den første. Sidste prøve fra i år lød på 4mio gode sædceller. Vi gav nemlig inseminering et enkelt forsøg privat i ventetiden til fryseforsøget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2021

Bella20

Det er altså virkelig fedt, at det ligner/ tyder på, at man kan gøre en smule selv ved sædkvalitet, min mands er nede på 2 på nuværende tidspunkt, desværre ryger han ikke eller drikker. Men måske han kan flere muskler hæhæ

Nåeh okay, hmm tja nu må vi se hvad blodprøven siger så, vildt mærkeligt at alm mens symptomer er "normale" i de her behandlinger

Anmeld Citér

5. juli 2021

Anonym trådstarter

Bella20 skriver:

Det er altså virkelig fedt, at det ligner/ tyder på, at man kan gøre en smule selv ved sædkvalitet, min mands er nede på 2 på nuværende tidspunkt, desværre ryger han ikke eller drikker. Men måske han kan flere muskler hæhæ

Nåeh okay, hmm tja nu må vi se hvad blodprøven siger så, vildt mærkeligt at alm mens symptomer er "normale" i de her behandlinger

I første behandling lagde den omkring 1. Han skulle lave prøven på klinikken og følte sig presset. Både over at skulle gøre det der, og bekymringerne omkring hvordan ægudtagningen ville gå. Han lavede både en før og efter æu. Den på 4, lavede han hjemme i fred og ro, og han vidste der ikke var noget det ville gøre ondt på mig. Det mente lægen, kunne være noget af forklaringen på den forholdsvis store forskel

Når man er i ivf behandling skal der heldigvis kun få gode svømmere til

Hvis man googler symptomer på tidlig graviditet, er mange af dem de samme som man oplever op til mens. I behandlingen har man jo ydeligere bivirkningerne at analysere på

Opdater endelig når du har fået svaret på prøven
Jeg tjekkede det selv, så jeg vidste hvilket svar jeg ville få i telefonen, det var rart at vide synes jeg 

Anmeld Citér

5. juli 2021

Bella20

Ah ja okay, det giver så mening begge dele både mht sæd og grsvititestest.

Hmm nu lokker du mig til at tage en hjmmetest aj, jeg venter og skriver her i tråden

Anmeld Citér

5. juli 2021

Anonym trådstarter

Bella20 skriver:

Ah ja okay, det giver så mening begge dele både mht sæd og grsvititestest.

Hmm nu lokker du mig til at tage en hjmmetest aj, jeg venter og skriver her i tråden

Denne gang testede jeg fra 3+2 og frem til blodprøven 4+1, men jeg synes ikke hjemme testene udviklede sig lige så fint som første gang og derfor tjekkede jeg blodprøvesvaret inden de ringede fra klinikken dagen efter. Man kan nemlig ofte se svaret på hcg en time efter  prøven er taget

MEGA mange gange held og lykke! Og for dælen hvor er du sej, at du kan holde dig fra at teste frem til prøven

Anmeld Citér

5. juli 2021

Bella20

Oh tusind tak for dine søde ord og alle de opmuntrende beskeder du har sendt  

Anmeld Citér

5. juli 2021

Anonym trådstarter

Bella20 skriver:

Oh tusind tak for dine søde ord og alle de opmuntrende beskeder du har sendt  

Anmeld Citér

6. juli 2021

Bella20

Desværre, den er på 0.6 ���� 

Anmeld Citér

6. juli 2021

Anonym trådstarter

Bella20 skriver:

Desværre, den er på 0.6 ���� 

Årh for dælen håber snart at det bliver din tur til en positiv blodprøve 

Hvornår kan/vil I igang igen?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.