Bella20 skriver:
Det er altså virkelig fedt, at det ligner/ tyder på, at man kan gøre en smule selv ved sædkvalitet, min mands er nede på 2 på nuværende tidspunkt, desværre ryger han ikke eller drikker. Men måske han kan flere muskler hæhæ

Nåeh okay, hmm tja nu må vi se hvad blodprøven siger så, vildt mærkeligt at alm mens symptomer er "normale" i de her behandlinger 

I første behandling lagde den omkring 1. Han skulle lave prøven på klinikken og følte sig presset. Både over at skulle gøre det der, og bekymringerne omkring hvordan ægudtagningen ville gå. Han lavede både en før og efter æu. Den på 4, lavede han hjemme i fred og ro, og han vidste der ikke var noget det ville gøre ondt på mig. Det mente lægen, kunne være noget af forklaringen på den forholdsvis store forskel 
Når man er i ivf behandling skal der heldigvis kun få gode svømmere til
Hvis man googler symptomer på tidlig graviditet, er mange af dem de samme som man oplever op til mens. I behandlingen har man jo ydeligere bivirkningerne at analysere på
Opdater endelig når du har fået svaret på prøven
Jeg tjekkede det selv, så jeg vidste hvilket svar jeg ville få i telefonen, det var rart at vide synes jeg
Anmeld
Citér