Ægoplægning -følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.863 visninger
18 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2021

Anonym trådstarter

Jeg skal have lagt æg tilbage denne uge. Måske der sidder andre i samme båd, som kunne tænke sig at følges?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2021

Bella20

Er det første gang eller?

Ved mig første gang men lægen havde ingen tiltro til det, så nu ser vi om universet har ��

Held og lykke ❤️

Anmeld Citér

25. juni 2021

Anonym trådstarter

Bella20 skriver:

Er det første gang eller?

Ved mig første gang men lægen havde ingen tiltro til det, så nu ser vi om universet har ��

Held og lykke ❤️

Jeg har et barn lavet i første friske forsøg icsi, og nu er jeg 4+5 gravid med første fryse forsøg

Hvordan kan det har lægen ingen tiltro har til det?

Anmeld Citér

25. juni 2021

Bella20

Stort tillykke med det!

Det nok bare min egen fortolkning, men i stedet for et held og lykke begyndte lægen at snakke om plan B. Det irriterede mig bare lidt men det nok bare mig ��

Anmeld Citér

25. juni 2021

Anonym trådstarter

Bella20 skriver:

Stort tillykke med det!

Det nok bare min egen fortolkning, men i stedet for et held og lykke begyndte lægen at snakke om plan B. Det irriterede mig bare lidt men det nok bare mig ��

Tak!

Hvor langt er du i behandlingen?

Det er da også mærkeligt, dog blev jeg også fortalt hvad der ville ske i 2.forsøg hvis første ikke gik godt, men lægen sluttede trods alt af med et held og lykke

Anmeld Citér

25. juni 2021

Bella20

Det er første forsøg i icis og jeg venter så nu, har intet på frys desværre ��

Jeg fik også at vide, at det nemmeste er at jeg bliver gravid.

Tak for din besked, nu tænker jeg, at det nok er standard, at de fortæller folk om plan B. 

Anmeld Citér

25. juni 2021

Anonym trådstarter

Bella20 skriver:

Det er første forsøg i icis og jeg venter så nu, har intet på frys desværre ��

Jeg fik også at vide, at det nemmeste er at jeg bliver gravid.

Tak for din besked, nu tænker jeg, at det nok er standard, at de fortæller folk om plan B. 

Har du fået lagt æg tilbage og hvornår har du testdag?

Jeg tror det er fordi de skriver det i journalen, hvad de vil gøre anderledes ved negativ test

Chancerne for graviditet er som udgangspunkt gode med hjælp fra reagensglasbehandling  så det skal nok lykkes dig/jer

Jeg ved selvfølgelig ikke hvad der gør du er i behandling, men hos os er det nedsat sædkvalitet. Jeg fejler intet

Jeg har stadig 3 æg på frys, der kan bruges en anden gang. Det er fedt, især nu hvor 5-års reglen for opbevaring af æg er fjernet

Jeg husker godt hvordan jeg havde det med den “nye og ukendte” verden fertilitetsbehandling er. Det er en hardcore verden. Men på den anden side af første barn, er det virkelig det hele værd.

Anmeld Citér

5. juli 2021

Bella20

Jeg har test dag i morgen, men har fået min mens så jeg tror desværre at løbet er kørt. Ved os er det også icsi pga nedsat sædkvalitet.. Var du på kort el lang protokol? Og hvordan slappede du af efter ægoplægning? Jeg har virkelig virkelig haft svært ved at slappe af og bare glemme det for en stund. 

Anmeld Citér

5. juli 2021

Anonym trådstarter

Jeg har test dag i morgen, men har fået min mens så jeg tror desværre at løbet er kørt. Ved os er det også icsi pga nedsat sædkvalitet.. Var du på kort el lang protokol? Og hvordan slappede du af efter ægoplægning? Jeg har virkelig virkelig haft svært ved at slappe af og bare glemme det for en stund. 

Da æggene i sin tid blev taget ud var jeg på kortprotokol. Denne frysebehandling blev et stimuleret forsøg, hvis graviditetstesten havde været negativ, ville de have nøjes med naturlige forsøg fremadrettet. Lige nu tager jeg både Cyclogest og Estrofem

Helt ærligt, så synes jeg det var meget nemmere at slappe af første gang, jeg fik lagt æg tilbage efter ægudtagning, end denne gang som fryseforsøg. 
Jeg tror simpelthen at det var fordi at det første forsøg blev til mit første barn. Så jeg/vi havde høje forventninger til runde to. 
Jeg testede ærligt i døgndrift, jeg kunne simpelthen ikke lade være

Anden runde lykkes så også i første forsøg. Men med en blodprøve der var 70 lavere end første graviditet. Hvilket også gav/giver stadig mange bekymringer  og jeg har meget ondt i maven over tidlig scanningen senere på ugen, som jeg virkelig bare håber går godt 

Man kan jo godt være gravid trods mens, har du mon smugtestet?

Anmeld Citér

5. juli 2021

Bella20

Det virkelig flot at du kunne slappe af, og held og lykke med det, er sikker på at det også skal gå godt den her gang ��♥️

Næh har slet ikke testet noget som helst menwøs jeg venter siden ægoplægning for fik mens i går som jeg plejer med samme mens symptomer jeg har normalt.

Har din mand gjort noget særligt for at få "normaliseret" sin sædkvalitet? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.