Blødning i graviditet - solskins historier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2021

Anonym trådstarter

H1986 skriver:

Jeg har en lille solskinshistorie i ærmet - jeg håber at din historie bliver lige så god

Jeg har både i min 1. Og 3. Graviditet haft en lille menstruation omkring uge 4. 

Derudover havde jeg i uge 8 her i min 3. graviditet en kæmpe styrtblødning, som varede nogle timer… Jeg var slet ikke i tvivl om, at jeg var ved at abortere. Men ved scanning så alt fint ud og jeg er nu i uge 26

Jeg krydser fingre for at din lille baby bliver på sin plads

Årh en dejlig solskinshistorie, hvor jeg dog håber jeg kan få samme resultat som dig. Puha det må have været hårdt at have haft så mange tilfælde men så dejligt at det hele blev så fint hos dig

tak for at dele din historie, og fortsat god graviditet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2021

Moep

Min veninde oplevede en voldsom blødning, hvor hun endte med at falde om på badeværelsesgulvet. Der var blod alle vegne. De opgav alt håb, men deres søde datter skulle ingen vegne, og fylder 3 år her til efteråret. Ingen kunne svare på hvad der skete. Og så oplevede min svigerinde en blødning svarende til normal mens, så hun troede ikke hun var gravid. Måneden efter var hendes værdier så høje, at lægen troede hun ventede tvillinger. Hun var bare 4 uger længere henne, end hvad hun troede. 
Krydser for dig

Anmeld Citér

9. juni 2021

Anonym trådstarter

Moep skriver:

Min veninde oplevede en voldsom blødning, hvor hun endte med at falde om på badeværelsesgulvet. Der var blod alle vegne. De opgav alt håb, men deres søde datter skulle ingen vegne, og fylder 3 år her til efteråret. Ingen kunne svare på hvad der skete. Og så oplevede min svigerinde en blødning svarende til normal mens, så hun troede ikke hun var gravid. Måneden efter var hendes værdier så høje, at lægen troede hun ventede tvillinger. Hun var bare 4 uger længere henne, end hvad hun troede. 
Krydser for dig

Hold da op 

Så er der alligevel et spinkelt håb

tak for at dele

Anmeld Citér

9. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Hvordan går det med dig, fik du fat i lægen og er blødningen stoppet ?

Anmeld Citér

9. juni 2021

Anonym

Jeg pletblødte i starten af  graviditeten. Da jeg var 14 uger henne styrtblødte jeg og blev hentet med ambulance. Blødte ca 1/2 liter på stuegulvet som et skvulp. Min livmoder var spændt op og hård.

Jeg var indlagt i en uge og var hjemsendt indtil barsel. Min søn er nu 7 år. Da jeg startede arbejde igen havde jeg været væk 11/2 år

Det var en stor blodansamling ved livmoderkanten. Jeg var ved at få en moderkageløsning. Jeg gik imidlertid tiden ud med baby.

Anmeld Citér

9. juni 2021

ønskebørn74

Har prøvet begge dele. Min sidste graviditet havde jeg mange ret kraftige blødninger. Min ene moderkage lå foran livmoder munden. Jeg endte med at være sengeliggende det meste af graviditeten. Endte med tvillinger der nu er 7 1/2 år. Mit forløb kan du finde i mine opslag under min profil.

Anmeld Citér

9. juni 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Hvordan går det med dig, fik du fat i lægen og er blødningen stoppet ?

Blødningen er desværre taget til hvorfor min læge vurdere at jeg er igang med at abortere, og at jeg nu vil få svarende til en almindelig mens da jeg er så kort tid henne ‘kan’ man ikke gøre noget, jeg skal dog tage en test når blødningen stopper og den vil med stor sandsynlighed vise negativ og vi må prøve igen

Anmeld Citér

9. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Blødningen er desværre taget til hvorfor min læge vurdere at jeg er igang med at abortere, og at jeg nu vil få svarende til en almindelig mens da jeg er så kort tid henne ‘kan’ man ikke gøre noget, jeg skal dog tage en test når blødningen stopper og den vil med stor sandsynlighed vise negativ og vi må prøve igen

Øv det var trist. Håber snart du får to streger at se igen

Anmeld Citér

9. juni 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Øv det var trist. Håber snart du får to streger at se igen

Tak tak tak

Anmeld Citér

10. juni 2021

Anonym2300

Øv det er jeg ked af at høre, at det endte sådan for dig. Jeg oplevede for tre uger siden fuldstændig det samme som dig, og det er bare mega ubehageligt! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.