Blødning i graviditet - solskins historier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.037 visninger
20 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2021

Anonym trådstarter

Hej alle

jeg er gravid, virkelig ønsket graviditet. Men jeg er idag begyndt at bløde, jeg har absolut ingen smerter, ej heller mørkt blod, men bløder en del. Jeg er jo helt sindssygt bange for om jeg er igang med at abortere. Har haft fat i lægevagten som sagde jeg skulle kontakte egen læge imorgen med henblik på yderligere undersøgelser. Men jeg kan ikke være i mig selv, så har brug for at høre fra andre der har stået i samme situation og meget gerne som har haft en lykkelig udgang���� Jeg er kun 4+5

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2021

Sammisumm

Hej

Jeg blødte hist og pist igennem min graviditet. Første gang omkring uge 9. Og så fortsatte det flere gange frem til fødslen. Jeg blødte dog ikke meget. Sådan på størrelse med en 5 krone i trussen, eller lidt mere. De mente det skyldte meget sarte/følsomme slimhinder. Det er 9 år siden og har en dejlig søn i dag og er selv gravid pt. Med mit andet barn i uge 7.

Håber det er uden betydning for din graviditet at du bløder

Anmeld Citér

8. juni 2021

Anonym trådstarter

Det er desværre noget mere her, det her er kommet over et par timer. Nu her efter er det stoppet igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. juni 2021

Sommer83

Jeg blødte fra ca uge 5 og frem til ca uge 13.

Man kunne se til NF scanningen, at jeg havde en ( kan ikke huske hvad hun kaldte den ) lomme udenfor livmoderen, der var fyldt med blod, men som ikke havde nogen betydning for graviditeten, så jeg blødte tit når jeg var på toilet, både lidt og meget. 

I morgen er jeg i uge 23 og babyen store  trives derinde

Men kan godt forstå du er nervøs, det var jeg også selv, men en trygheds scanning hjalp lidt på det

Anmeld Citér

8. juni 2021

Anonym trådstarter

Sommer83 skriver:

Jeg blødte fra ca uge 5 og frem til ca uge 13.

Man kunne se til NF scanningen, at jeg havde en ( kan ikke huske hvad hun kaldte den ) lomme udenfor livmoderen, der var fyldt med blod, men som ikke havde nogen betydning for graviditeten, så jeg blødte tit når jeg var på toilet, både lidt og meget. 

I morgen er jeg i uge 23 og babyen store  trives derinde

Men kan godt forstå du er nervøs, det var jeg også selv, men en trygheds scanning hjalp lidt på det

Også i samme mængde som på billedet?

Hvor længe af gangen blødte du? 
jeg har ringet til nogle forskellige private klinikker men de kan ikke scanne mig før jeg er minimum 5+0 

jeg håber lægen kan henvise videre så jeg kan komme til de nødvendigt undersøgelser så jeg kan få noget klarhed omkring det. 
tør slet ikke tro eller håber mere men hvor jeg dog virkelig ønsker det er helt uskadeligt

Anmeld Citér

8. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Det er desværre noget mere her, det her er kommet over et par timer. Nu her efter er det stoppet igen

Synes godt nok det ser ud af meget. Og du er bare ikke særlig langt henne til at nogen gør/vil gøre noget.  Øv! Jeg tror du bliver nødt til at have tålmodighed og se hvad der sker. 

Når det er sagt, så havde jeg menstruation de første 4 måneder af min 2. graviditet og troede til sidst ikke på at jeg ville få en baby i armene, men det gjorde jeg altså. 

1. og 3. gang blødte jeg ikke så meget som en dråbe. 

Anmeld Citér

8. juni 2021

Sommer83

Anonym skriver:

Også i samme mængde som på billedet?

Hvor længe af gangen blødte du? 
jeg har ringet til nogle forskellige private klinikker men de kan ikke scanne mig før jeg er minimum 5+0 

jeg håber lægen kan henvise videre så jeg kan komme til de nødvendigt undersøgelser så jeg kan få noget klarhed omkring det. 
tør slet ikke tro eller håber mere men hvor jeg dog virkelig ønsker det er helt uskadeligt

Det var kun få gange jeg blødte så meget som du viser, nogle gange var jeg heldig der ikke var noget, men ellers var der næsten altid lidt blod på papiret.
Jeg var også sikker på det var slut, da jeg havde de kraftige blødninger, og det var først til NF scanningen jeg kunne begynde at slappe af, da man fandt årsagen, men ved hvordan du har det

Men håber det bedste for dig, og krydser alt det jeg kan, for at det hele er som det skal være.  Har du ondt?? 

Anmeld Citér

8. juni 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Synes godt nok det ser ud af meget. Og du er bare ikke særlig langt henne til at nogen gør/vil gøre noget.  Øv! Jeg tror du bliver nødt til at have tålmodighed og se hvad der sker. 

Når det er sagt, så havde jeg menstruation de første 4 måneder af min 2. graviditet og troede til sidst ikke på at jeg ville få en baby i armene, men det gjorde jeg altså. 

1. og 3. gang blødte jeg ikke så meget som en dråbe. 

Jeg blev også helt forskrækket og helt vildt ked af det da jeg så det og føler virkelig ikke at mine odds er særlig gode det er så frustrerende ikke at kunne gøre noget som helst og at jeg ikke kan få klarhed omkring det. det er også min 2. Graviditet

Anmeld Citér

8. juni 2021

Anonym trådstarter

Sommer83 skriver:

Det var kun få gange jeg blødte så meget som du viser, nogle gange var jeg heldig der ikke var noget, men ellers var der næsten altid lidt blod på papiret.
Jeg var også sikker på det var slut, da jeg havde de kraftige blødninger, og det var først til NF scanningen jeg kunne begynde at slappe af, da man fandt årsagen, men ved hvordan du har det

Men håber det bedste for dig, og krydser alt det jeg kan, for at det hele er som det skal være.  Har du ondt?? 

Det er første gang jeg oplever blødning ( er jo heller ikke så langt henne) 

håber jeg snart kan komme til nogle undersøgelser så jeg ihvertfald kan få noget klarhed det her er jo helt ulideligt

hvor er du sød, tusinde tak har ingen smerter og blødningen er aftaget - hvilket giver et spinkelt håb

Anmeld Citér

8. juni 2021

H1986

Jeg har en lille solskinshistorie i ærmet - jeg håber at din historie bliver lige så god

Jeg har både i min 1. Og 3. Graviditet haft en lille menstruation omkring uge 4. 

Derudover havde jeg i uge 8 her i min 3. graviditet en kæmpe styrtblødning, som varede nogle timer… Jeg var slet ikke i tvivl om, at jeg var ved at abortere. Men ved scanning så alt fint ud og jeg er nu i uge 26

Jeg krydser fingre for at din lille baby bliver på sin plads

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.