Ingen sædceller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2021

Fru.Broen

Profilbillede for Fru.Broen
frucapper skriver:

Min mand har også lavet to sædprøver uden sædceller. Dén besked var utrolig svær for os begge - særligt for min mand, som helt mistede håbet.

Vi har siden fået taget diverse blodprøver og min mand en dna-prøve. Alle blodprøverne var rigtig fine. Dna-prøven viste at min mand er bærer af genet for cystisk fibrose og dermed har blokerede sædledere.

Min mand venter nu på en henvisning til TESA, hvor de forhåbentlig finder brugbare svømmere���� Jeg venter på svar på en dna-prøve, som forhåbentlig udelukker at jeg også er bærer af genet.

I og med at alle andre blodprøver (hormoner, osv.) så rigtig fine ud, tør vi nu være meget forsigtigt optimistiske. Der er håb endnu❤️

Tusind tak for beskeden, den giver også lidt håb den her vej ❤❤

Jonas fra 2012

Lillebror fra 2023 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2021

Fru.Broen

frucapper skriver:

Min mand har også lavet to sædprøver uden sædceller. Dén besked var utrolig svær for os begge - særligt for min mand, som helt mistede håbet.

Vi har siden fået taget diverse blodprøver og min mand en dna-prøve. Alle blodprøverne var rigtig fine. Dna-prøven viste at min mand er bærer af genet for cystisk fibrose og dermed har blokerede sædledere.

Min mand venter nu på en henvisning til TESA, hvor de forhåbentlig finder brugbare svømmere���� Jeg venter på svar på en dna-prøve, som forhåbentlig udelukker at jeg også er bærer af genet.

I og med at alle andre blodprøver (hormoner, osv.) så rigtig fine ud, tør vi nu være meget forsigtigt optimistiske. Der er håb endnu❤️

Jeg håber virkelig at det lykkedes for jer, ����

Jonas fra 2012

Lillebror fra 2023 

Anmeld Citér

2. september 2021

FruChrS

Al mulig held og lykke til jer også ��

Husk hinanden ❤️

Anmeld Citér

15. oktober 2021

FruChrS

Er der noget nyt hos jer? ❤️ 

Anmeld Citér

15. oktober 2021

Fru.Broen

Biopsi af min mands testikler viste desværre ingen sædceller , nu venter vi svar på den vævsprøve de sendte til Odense. Men det er nok ingenting at gøre ��

Jonas fra 2012

Lillebror fra 2023 

Anmeld Citér

24. oktober 2021

FruChrS

Det er jeg virkelig ked af at høre ❤️ 

Anmeld Citér

24. oktober 2021

Fru.Broen

frucapper skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre ❤️ 

Tak ❤❤

Jonas fra 2012

Lillebror fra 2023 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.