Hjem efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Med nr 2 bliv vi sendt hjem 2 timer efter hun bliv født.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2021

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984

Fødte kl 16.38, og vi smuttede inden kl 20,da der var mega pres på føde gangen den aften, men de pressede os ikke. Vi var bare klar. 

Anmeld Citér

31. maj 2021

Morpåudebane

Blev “løsladt” 4 timer efter, men fik tilbudt at blive længere hvis jeg ønskede det.

Anmeld Citér

31. maj 2021

JC2014

Profilbillede for JC2014

Første gang fik jeg akut kejsersnit, og var derfor indlagt i tre dage. Anden gik fødte jeg kl. 06.00 om morgenen, og vi var hjemme omkring kl. 12.30-13.00. Jeg bristede desværre meget, og måtte vente på at en kirurg kunne sy det. Dernæst skulle jeg have været ude af sengen, og have været på toilet inden jeg måtte smutte. Mentalt var jeg ret hurtigt klar til at komme hjem, så det passede mig vældig fint da vi endelig kunne komme af sted.

Anmeld Citér

31. maj 2021

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nr 2 er født kl 13:17, og vi kunne være taget hjem et par timer senere. Fik dog en overnatning for at få amningen ordentligt i gang, så vi tog hjem næste dag kl 15 

Anmeld Citér

31. maj 2021

Oddi

Profilbillede for Oddi

Fødte kl 19 en sund og rask baby, anden gang. Vi var hjemme ca 22:30. 

Anmeld Citér

31. maj 2021

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Jer der har haft en helt normal 2. Eller 3. Fødsel, hvor hurtigt blev i sendt hjem? Ish. 

Vi fik lov at gå efter 2,5 time. Alt var som det skulle være så kunne ikke se noget formål i at blive. Ville Hellere hjem i egen seng og sove, da det var midnat. Der var ikke travlt på fødegangen. Så det var vores eget valg. 

Anmeld Citér

31. maj 2021

Hamse88

Ved både nummer 2 og 3 tig vi hjem efter ca 3  timer ��

Anmeld Citér

1. juni 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Fødte kl.01.40 og var hjemme kl.04.00. De skulle lige se at jeg kunne tisse, og at lillemanden kunne sutte. Vi blev tilbudt overnatning, men ville hellere hjem i vores egen seng.

Anmeld Citér

1. juni 2021

Mortil2_

Med nr. 2 fødte jeg 12:53, kl 15 kommer jordemoderen ind og siger, at hun har fri, og at hun egentlig har set det, hun skal, så vi kan bare smutte når vi vil. Vi kørte hjem til storebror og bedsteforældrene kl 15:45

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.