Hjem efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.824 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2021

Anonym trådstarter

Jer der har haft en helt normal 2. Eller 3. Fødsel, hvor hurtigt blev i sendt hjem? Ish. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2021

Mullemee

Jeg fødte kl 3.30 og blev sendt hjem kl. 8 næste morgen.Det var med barn nummer to.

Anmeld Citér

31. maj 2021

snec

Tror jeg var der to-tre dage med nr 2 for 11 år siden. Men normalen er vel hurtigt hjem hvis man er tryg ved det. 

Anmeld Citér

31. maj 2021

Optimom

Profilbillede for Optimom

Efter ca 3 timer. Skulle lige vente på at babyen tissede. Et tegn de mente var vigtig, jeg har glemt hvorfor. Det var helt fint at komme hjem med det samme og passede med at min mand kunne hente vores datter fra børnehaven, så hele familien var samlet

Anmeld Citér

31. maj 2021

Frfriis

Profilbillede for Frfriis

Fødte kvart over 3 og tog hjem kl 7. Så kunne vi nå at 'afløse' barnepigen inden hun fik afleveret vores store dreng og vi havde en dejlig dag sammen 

Anmeld Citér

31. maj 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jer der har haft en helt normal 2. Eller 3. Fødsel, hvor hurtigt blev i sendt hjem? Ish. 

Fødte klokken 11. 38 og kom hjem om eftermiddagen. Først der fordi jeg ikke kunne tisse. Jeg var hurtigt klar til at smutte, jeg gad ikke blive hængende ��

Anmeld Citér

31. maj 2021

123321

Profilbillede for 123321

Jeg fødte 4:48 og mener kl. 7 sagde de vi bare stille og roligt kunne gøre os klar til at tage hjem, da jeg havde tisset. Jeg mener vi kørte ved 8-tiden ☺️

Anmeld Citér

31. maj 2021

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Jeg fødte 23.29, og vi kørte hjem kl. 2.45 ca. De så gerne vi var blevet og sovet, men jeg ville så gerne hjem og sove i min egen seng. �� 

Anmeld Citér

31. maj 2021

Tjuhej

Fødte kl 21.58 og kl 0.30 sad vi i bilen. 

Anmeld Citér

31. maj 2021

Ayasmor

Med nr. 2, var vi hjemme igen v. 3-tiden. Han er født kl. 22.38. Vi var klar til at tage hjem v. 1 tiden, men der var lige et akutkald, der gjorde, at jdm var optaget andet sted.

Med Nr. 3, er han født 11.40, efter blot 15 min på fødegangen, inkl. ventetid i venteværelset. Kl. 16 var vi hjemme ved farmor og de andre børn, klar til at fejre farmors fødselsdag, som lillebror så deler fødselsdag med. Det var alligevel liiiige hurtigt nok, pga. voldsom fødsel.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.