Underbukser til slanke børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. maj 2021

Anonym trådstarter

Hej, 

Er der nogen der har et godt bud på hvor jeg kan finde underbukser til en meget slank pige på næsten 4 år? Vi har prøvet bare at købe små størrelser men så er pasformen rigtig dårlig. De passer nogenlunde omkring livet i størrelse 86/92 i de fleste mærker men gaber så helt vildt ved lårene og irriterer hende voldsomt så hun går og kradser og bliver rød. Størrelse 104 som er det hun ellers bruger,  omend det også sidder meget meget løst, går slet ikke ift underbukser. 

Mvh

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2021

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

nu har jeg godt nok en dreng men han er lang og slank- han bruger 122/128 i tøj men 2-4 år i underbukser. han bruger nameit - boxershorts - og hogm - de sidder rigtig fint på ham. måske du kan se om de har noget i deres pigemodeller der kan du

Anmeld Citér

30. maj 2021

Anonym trådstarter

Mulllesmor skriver:

nu har jeg godt nok en dreng men han er lang og slank- han bruger 122/128 i tøj men 2-4 år i underbukser. han bruger nameit - boxershorts - og hogm - de sidder rigtig fint på ham. måske du kan se om de har noget i deres pigemodeller der kan du

Tak for dit svar. Jeg vil prøve at se på dem. Har helt undgået de to mærker fordi det generelt virker meget bredt til hende. Men jeg vil helt sikkert lige se efter når du har gode erfaringer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.