42 positive urin test, negativ blodprøve?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
MortilTheo skriver:

Igen i dag tager jeg en positiv test  

Er ved at gå ud af mit go’e skind over det. Men har læst mig frem til at nogle kvinder godt kan være langsomme til at danne hcg, ‘slowstarters’ kaldte de det vidst. Ville være 4+1 henne i dag, hvis de positive test’s er rigtige. 

Dvs at lægen har lavet blodprøven på dig da du var 3+3, hvordan har du fået lægen til det ? - hvad var årsagen til blodprøven overhovedet?

Jeg er ikke helt inde i hvor meget hcg man skal have så tidligt, men 3+3, så har du jo næsten lige haft æl og måske har du haft æl senere end du tror. (Egentlig også imponerende at du har kunnet teste positiv så tidligt )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Fortvivlet skriver:

Dvs at lægen har lavet blodprøven på dig da du var 3+3, hvordan har du fået lægen til det ? - hvad var årsagen til blodprøven overhovedet?

Jeg er ikke helt inde i hvor meget hcg man skal have så tidligt, men 3+3, så har du jo næsten lige haft æl og måske har du haft æl senere end du tror. (Egentlig også imponerende at du har kunnet teste positiv så tidligt )

Den 27. ville hun have været 3+5 og ikke 3+3 .. 

Men hun har jo så testet positiv i en hel uge inden, så hun burde have testet positiv siden 2+5, hvilket jeg tvivler på.. Så jeg tænker mere, at der er noget andet, der får testene til at blive positive end graviditet 

Anmeld Citér

30. maj 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Unicorn1 skriver:

Den 27. ville hun have været 3+5 og ikke 3+3 .. 

Men hun har jo så testet positiv i en hel uge inden, så hun burde have testet positiv siden 2+5, hvilket jeg tvivler på.. Så jeg tænker mere, at der er noget andet, der får testene til at blive positive end graviditet 

Hun skrev den 27 at hendes læge tog en blodprøve på hende i forgårs altså den 25, så der ville hun jo kun være 3+3. 

Det er da mærkeligt at læge går med til en blodprøve allerede der?

Men ja hun har jo så kunne teste positiv siden D. 20. 2+5, det er helt usandsynligt . 

Anmeld Citér

30. maj 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Fortvivlet skriver:

Hun skrev den 27 at hendes læge tog en blodprøve på hende i forgårs altså den 25, så der ville hun jo kun være 3+3. 

Det er da mærkeligt at læge går med til en blodprøve allerede der?

Men ja hun har jo så kunne teste positiv siden D. 20. 2+5, det er helt usandsynligt . 

Haha nå ja det havde jeg lige overset ..

Anmeld Citér

31. maj 2021

Mabo95

Men kan det ikke "bare" afklares ved en scanning, se om der er noget derinde eller ej? 

Anmeld Citér

9. juni 2021

MortilTheo

Hej ☀️ 
jeg tror de gav mig en tid til blodprøve, fordi jeg sagde at sidst jeg blødte den 2 maj, blødte jeg mindre end normalt, og kun 2 døgn. Så tænker lægen har troet at jeg var længere henne. Men nu ligger landet sådan at jeg så siden, har blødt igen, MEN, jeg tester stadig positivt! På alle slags test. Så i dag ringer jeg og får endnu en tid til blodprøve. Og hvis han siger igen at jeg ikke er gravid, må han sende mig videre ret hurtigt, på sygehuset. Så er der jo åbenlyst noget andet helt galt i mit underliv  

jeg slog graviditet ud af hovedet da jeg begyndte at bløde igen, men nu er jeg igen i vildrede. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.