42 positive urin test, negativ blodprøve?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.705 visninger
15 svar
14 synes godt om
27. maj 2021

MortilTheo

Hej alle i skønne kvinder. 
jeg er i vildrede, og mildest talt ved at blive småskør faktisk, 

Har i 7 dage testet positiv med diverse urin test, og der er ingen tvivl! De er positive. 

Lægen tager så blodprøve på mig i forgårs som siger 2,3 hcg (ikke gravid). Meeeeen, jeg har hovedpine, kvalme, struttende og ømme bryster, konstant træt, trang til anden mad end normalt og jeg føler mig 100 procent gravid! 

jeg har læst nettet tyndt efterhånden, for at finde en forklaring på mit dilemma, men er stadig ikke kommet frem til grunden til at jeg kan blive ved med at teste positivt med urin! Hele døgnet rundt, ikke kun morgenurin. 

jeg tager Ritalin for adhd, og mistænker at det enten kan give positiv urin test, eller negativ blodprøve? Nogen der evt har erfaring med det? 

Mit blodtryk er lidt højere end normalt, jeg har mørkere brystvorter og jeg kan mærke at min mave er præcis som den var da jeg skulle have mine 2 drenge, for 13 og 10 år siden  

hjæææælp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2021

Ayasmor

MortilTheo skriver:

Hej alle i skønne kvinder. 
jeg er i vildrede, og mildest talt ved at blive småskør faktisk, 

Har i 7 dage testet positiv med diverse urin test, og der er ingen tvivl! De er positive. 

Lægen tager så blodprøve på mig i forgårs som siger 2,3 hcg (ikke gravid). Meeeeen, jeg har hovedpine, kvalme, struttende og ømme bryster, konstant træt, trang til anden mad end normalt og jeg føler mig 100 procent gravid! 

jeg har læst nettet tyndt efterhånden, for at finde en forklaring på mit dilemma, men er stadig ikke kommet frem til grunden til at jeg kan blive ved med at teste positivt med urin! Hele døgnet rundt, ikke kun morgenurin. 

jeg tager Ritalin for adhd, og mistænker at det enten kan give positiv urin test, eller negativ blodprøve? Nogen der evt har erfaring med det? 

Mit blodtryk er lidt højere end normalt, jeg har mørkere brystvorter og jeg kan mærke at min mave er præcis som den var da jeg skulle have mine 2 drenge, for 13 og 10 år siden  

hjæææælp

Har du billeder af testene? Symptomerne kan også komme af at være fokuseret på graviditet,  hvilket man må sige, at du naturligt er, med et gennemsnit af 6 teste om dagen.

Anmeld Citér

27. maj 2021

Baby.mamma

Ayasmor skriver:

Har du billeder af testene? Symptomerne kan også komme af at være fokuseret på graviditet,  hvilket man må sige, at du naturligt er, med et gennemsnit af 6 teste om dagen.

Kunne have skrevet det samme.

Anmeld Citér

28. maj 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg har hørt, at cyster og visse andre sygdomme kan give positive graviditetstests.. Så kan være, at du skal undersøges for det.. 

Symptomer kan du desværre ikke forlade dig på, da man hurtigt overtænker sig til dem.. 

Har du billeder af testene? For er da lidt nysgerrig efter at se, hvor tydelige de er

Anmeld Citér

28. maj 2021

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Med en negativ HCG blosprøve er du ikke gravid pt.

Den kan ikke vise forkert.

Hvis dine test er klart positive inde for tid,ville jeg bestemt blive undersøgt hos egen læge med det samme,da det kan tyde på anden sygdom.

Din ADHD medicin kan ikke give positiv test,da medicinen ikke indeholder HCG.

Anmeld Citér

28. maj 2021

Abracadabra

Kan din læge være kommet til at bestille en beta-hcg? Den er jo langt, langt lavere end den hcg, man vanligvis måler på. 

Anmeld Citér

30. maj 2021

MortilTheo

Igen i dag tager jeg en positiv test  

Er ved at gå ud af mit go’e skind over det. Men har læst mig frem til at nogle kvinder godt kan være langsomme til at danne hcg, ‘slowstarters’ kaldte de det vidst. Ville være 4+1 henne i dag, hvis de positive test’s er rigtige. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. maj 2021

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
MortilTheo skriver:

Er ved at gå ud af mit go’e skind over det. Men har læst mig frem til at nogle kvinder godt kan være langsomme til at danne hcg, ‘slowstarters’ kaldte de det vidst. Ville være 4+1 henne i dag, hvis de positive test’s er rigtige. 

Ja det har du ret i, men det ville stadig kunne ses på en blodprøve.. Derfor vil jeg mene, at du ikke er gravid.. For kan det måles på en test, så kan det også måles på en blodprøve.. 

Tror desværre, at der er noget andet, der får dine tests til at slå ud.. Ellers må du få endnu en blodprøve 

Anmeld Citér

30. maj 2021

babyxmange

MortilTheo skriver:

Kan din cyklus vende sådan at du er ved ægløsning nu? fordi på valmeds teste kan jeg frembringe en streg magen til din i dagene omkring æl.

Anmeld Citér

30. maj 2021

Altea

Jeg tilslutter mig at negativ bp er utvetydig, så er du ikke gravid.

Bruger du kun de dér test fra valmed? Jeg har altid kunnet få de streger der frem på dem, men så er det fordi testen har ligget og er aflæst efter tid- også med farve i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.