Hej skønne piger.
Jeg er lige kommet hjem fra akupunktur hos jordemoderen.
Jeg fik en tid til en lægesamtale når jeg er 38+3, det er om 4 uger. med henblik på evt. igangsættelse.
Jeg snakkede meget med jordemoderen om at jeg jo helst ville gå i fødsel af mig selv, (da jeg jo blev sat igang med Noah) men at jeg havde behov for en deadline, så jeg havde den at forholde mig til hvis jeg ikke selv gik i fødsel. Og vi aftalte at hun skulle skrive det i min journal. Så vi giver det en chance, og så måske aftaler en igangsættelse d. 1/12 (3 dage inden termin) så jeg kan se en ende på smerterne. Hun sagde ligeledes at fra jeg er 37+3, så vil hun gerne sætte nogle "modningsnåle" som hun kaldte dem, samtidig med de nåle jeg får sat mod bækkenløsning.
Så jeg er meget glad nu 
Hun lyttede samtidig til lillepigens hjerte, og alt var fint.
Jeg vågnede i lørdags med en SINDSYG baby, aldrig har jeg mærket en sparke og rumstere sådan. Jeg kunne tydeligt mærke at der var noget anderledes ved hende. Efter hun havde sparket og været hysterisk i 2 timer. KONSTANT, ringede jeg til fødegangen, og de ville gerne se mig. En CTG viste at hendes hjerte lå mellem 180-210, hvilket var ALT for højt. Og så blev der ellers tilkaldt en læge og en anden JM. (der ærgerede jeg mig over at være taget på hospitalet alene, fuck jeg var nervøs) Jeg blev vist ind på fødestue nr. 4 - Sjovt nok samme stue hvor jeg fødte Noah.... Dejavu 
Nå, de tjekkede om vandet var gået eller sev, og alt så fint ud. Så blev jeg scannet, og der så alt også fint ud. Så fik jeg taget temperatur, og vupti, der var synderen. Jeg havde feber, hvilket også gjorde hende skidt. SÅ jeg fik noget febernedsættende, og skulle så ligge og slappe af. Og efter 30 min kørte de en CTG igen, og nu var hun endelig faldet til ro og hendes hjerte lå på 140-160 fast i 30 min, så jeg fik lov til at komme hjem. Men med besked på at komme med det hvis hun begyndte at arte sig som om morgenen.
Så det var skønt at JM i dag lige hørte hendes hjerte og tog tid, og alt var fint 
Det var lige en update fra mig.
Knus Tut