Kastede op, børnehave i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2021

Anonym trådstarter

Her til aften, inden sengetid, legede jeg i sengen med mine to børn på 1 og 3 år. 
hende på 3 legede gamle dame og gammel bedste mor og gik sådan foroverbøjet og med usynlig stok og så skulle jeg skubbe/vælte den gamle dame/bedste mor i sengen og så var hun jo ved at dø af grin, og lillesøster på 1 synes også det var morsomt. 

Da vi stopper legen og alle tre krammer og synger sang sammen, får min datter på 3 år et hår i munden, hun har et stort hår, og hun siger så “vaadrh mig har hår i munden” og jeg prøver at fiske det ud uden held, hun ender så med at kaste op, to opkastninger udover det hele (og så sød som hun er siger hun undskyld, stakkels lille mus. Og fred være med det, det kan jo vaskes, skidt pyt) 

men hun fik noget vand og var sig selv igen og hun sover nu. 

mit spørgsmål er så, ville i sende afsted i børnehave i morgen? Eller holde hjemme?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Ja. Det lyder jo som en refleks på noget der kildrer i halsen. Havde du ikke skrevet det med håret havde det nok været noget andet. I vores institution har de været lagt ned ad omgangssyge i flere måneder. Det har stort set ramt alle børn, vores den mindste havde 4 omgange af opkast og diaré Vuggestuen ville gerne at man holdt børnene hjemme 48 timer efter endt symptomer, også selv om det bare var en enkelt opkastning. Men det lyder jo ikke til at det er noget smitsomt? 

Anmeld Citér

24. maj 2021

Missyou

Jeg havde sendt hende afsted...

Anmeld Citér

24. maj 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Ja, hvis hun ikke er syg og det lyder det jo ikke til

Anmeld Citér

24. maj 2021

AnoMor

Ja jeg ville sende afsted. Det lyder som en gag refleks på håret der har generet hende og dig der har prøvet at fjerne det  

Anmeld Citér

24. maj 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Her til aften, inden sengetid, legede jeg i sengen med mine to børn på 1 og 3 år. 
hende på 3 legede gamle dame og gammel bedste mor og gik sådan foroverbøjet og med usynlig stok og så skulle jeg skubbe/vælte den gamle dame/bedste mor i sengen og så var hun jo ved at dø af grin, og lillesøster på 1 synes også det var morsomt. 

Da vi stopper legen og alle tre krammer og synger sang sammen, får min datter på 3 år et hår i munden, hun har et stort hår, og hun siger så “vaadrh mig har hår i munden” og jeg prøver at fiske det ud uden held, hun ender så med at kaste op, to opkastninger udover det hele (og så sød som hun er siger hun undskyld, stakkels lille mus. Og fred være med det, det kan jo vaskes, skidt pyt) 

men hun fik noget vand og var sig selv igen og hun sover nu. 

mit spørgsmål er så, ville i sende afsted i børnehave i morgen? Eller holde hjemme?

Ja det lyder ikke som sygdom, men på grund af håret. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.