Pap bøger som egner sig til 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. maj 2021

Anonym trådstarter

Jeg skal til en tre års fødselsdag lige om lidt hvor moren har skrive bøger hvor siderne ikke kan   rives ud   alså de så kaldte pap bøger på Ønskelisten

Hvad kan i anbefal af pap bøger til 3 året ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Nu er jeg flabet, men er et barn på 3 år ikke for stor til papbøger? Min søn fik læst Den Kæmpestore Pære og tilsvarende bøger da han var 2?

Jeg kender ikke papbøger der har en decideret historie, så bliver det jo bare pegebøger? 

Jeg ville købe nogle gode billedbøger egnet til barnets alder. Måske bliver forældrene overraskede over hvor stor barnet egentlig er blevet, eller også kan de lægge dem til side og vente lidt med dem

Anmeld Citér

24. maj 2021

serinasmor

Led efter noget der er rim og remser

bog og ide har en hel kategori med papbøger 
https://www.bog-ide.dk/search?Search=papb%C3%B8ger

Anmeld Citér

24. maj 2021

serinasmor

Lillehjerte skriver:

Nu er jeg flabet, men er et barn på 3 år ikke for stor til papbøger? Min søn fik læst Den Kæmpestore Pære og tilsvarende bøger da han var 2?

Jeg kender ikke papbøger der har en decideret historie, så bliver det jo bare pegebøger? 

Jeg ville købe nogle gode billedbøger egnet til barnets alder. Måske bliver forældrene overraskede over hvor stor barnet egentlig er blevet, eller også kan de lægge dem til side og vente lidt med dem

Der findes masser af papbøger til de lidt større børn

og nogle børn river ALLE bøger i stykker som de får lov at sidde med selv - hvis de ikke er med papsider. 

Min 5årige fik også læst (og sad selv med) bøger med tynde sider da han var 3.... 

Min datter (og flere af mine niecer/nevøer) havde til gengæld ikke samme tålmodighed når det kom til de tynde sider - og det røg der en del bøger på ..  og nogle papbøger fik lov at overleve

Anmeld Citér

24. maj 2021

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi har mange papbøger med diverse historier, rim og remser og sange..

alle 3 elsker dem, fra den store på 9 år til den mindste på 10 måneder..

jeg har været heldig i genbrugsbutikkerne at finde nogen der stadig var pæne og velholdte :)

prøv at søg på DBA efter børnebøger der plejer at være rigtig mange :)

Anmeld Citér

24. maj 2021

Frfriis

Profilbillede for Frfriis

Vi har Halfdans ABC-bog i en papudgave. Den tænker godt en 3-årig kan have glæde af

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.