Hjælp - forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2021

Soife

Sessi skriver:

Er der noget nyt hos dig ? 
jeg har lige tryllet denne frem og håber den er god nok

Jeg begyndte at bløde igår morges og gik ud fra, at det var mens.

Nu har jeg ikke blødt siden igår aftes

I see the line

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Soife skriver:

Jeg begyndte at bløde igår morges og gik ud fra, at det var mens.

Nu har jeg ikke blødt siden igår aftes

I see the line

Det er sørme mærkeligt med os to. Jeg kan stadig ikke fremtrylle en decideret positiv test heller . Nu 10 dage over tid

Anmeld Citér

23. maj 2021

Soife

Sessi skriver:

Det er sørme mærkeligt med os to. Jeg kan stadig ikke fremtrylle en decideret positiv test heller . Nu 10 dage over tid

Ja det skal åbenbart ikke være nemt

Jeg tager nu stadigvæk til lægen og får lavet blodprøve tænker jeg - så kan den blive lukket ordentligt  

Men jeg  for at du får en positiv snart!

Anmeld Citér

24. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Soife skriver:

Ja det skal åbenbart ikke være nemt

Jeg tager nu stadigvæk til lægen og får lavet blodprøve tænker jeg - så kan den blive lukket ordentligt  

Men jeg  for at du får en positiv snart!

Det lyder fornuftigt. Jeg skulle også kontakte min læge imorgen (tirsdag) hvis der endnu ikke var nogen udvikling, så det gør jeg bestemt også  Hold mig opdateret 

Anmeld Citér

25. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

En opdatering herfra.

skal have taget blodprøver idag, og har fået en henvisning til en gynækolog som skal lave en vaginal scanning.

hvordan går det hos dig ? 

Anmeld Citér

25. maj 2021

Anonym001

Sessi skriver:

Jeg er lidt i samme båd. 
jeg er idag 4+3 (7 dage over tid), min cyklus er normalt kort 24-25 dage .

Der er hverken tegn på mens eller positiv test.

Jeg fangede en bio i sidste måned, og måske det har sat min cyklus ud af tur. Men jeg har i 10 dage haft murren i lysken, stikken og brunt udflåd on/off hvilket jeg ellers aldrig har.

jeg savner snart en afklaring. Enten mens eller to streger, så man kan komme lidt videre  

kydser fingre for dig

Du beskriver præcis hvad der sker for mig også
Vil du forklare hvad en bio præcis er?

Anmeld Citér

25. maj 2021

Anonym001

Sessi skriver:

En opdatering herfra.

skal have taget blodprøver idag, og har fået en henvisning til en gynækolog som skal lave en vaginal scanning.

Håber at få en opdatering fra dig når du har været til scanning og fået svar da jeg gennemgår præcis det samme :-) 

Anmeld Citér

25. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Anonym001 skriver:

Håber at få en opdatering fra dig når du har været til scanning og fået svar da jeg gennemgår præcis det samme :-) 

Hey du. 

en bio, er en graviditet hvor ægget er befrugtet, men ikke får sig sat fast, og derved bliver skyllet ud sammen med menstruation.

jeg har nu fået svar på mine blodprøver og mit hcg niveau er normalt - dvs. jeg ikke er gravid. Jeg bliver sendt videre til en gynækolog, som skal scanne og undersøge mig, da jeg stadig har en del mavesmerter og andre blodprøver ikke var indenfor normalområdet. Og så håber vi at vi dér kan finde årsagen til mine mavesmerter og udeblivende menstruation,

Anmeld Citér

25. maj 2021

Soife

Sessi skriver:

En opdatering herfra.

Håber at du får mere klarhed hos gynækolog

Her har jeg fået “normal” mens henover weekenden, men har stadigvæk skrevet til min læge om blodprøve - alternativt for at få klarhed over om det har været en bio

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.