Hjælp - forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.560 visninger
38 svar
7 synes godt om
19. maj 2021

Soife

Hej! 
Jeg sidder her og bliver lidt frustreret/skuffet... Jeg er gået 3 dage over tid, har testet negativ imorges og skulle være 4+2 hvis jeg er gravid.... Har haft mange mærkelige symptomer den sidste uge (såsom murren i underlivet, trækken fra højre side ned mod lysken, lugteforstyrrelse, og er i dag enormt sensitiv. 

Hvornår testede I positivt? Og skal jeg “bare” gå ud fra, at jeg ikke er gravid? 

Håber på svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2021

24 år

Profilbillede for 24 år
Soife skriver:

Hej! 
Jeg sidder her og bliver lidt frustreret/skuffet... Jeg er gået 3 dage over tid, har testet negativ imorges og skulle være 4+2 hvis jeg er gravid.... Har haft mange mærkelige symptomer den sidste uge (såsom murren i underlivet, trækken fra højre side ned mod lysken, lugteforstyrrelse, og er i dag enormt sensitiv. 

Hvornår testede I positivt? Og skal jeg “bare” gå ud fra, at jeg ikke er gravid? 

Håber på svar

Havde desværre samme symptomer en uge op til mens, du må se tiden an, det ee mange af se samme symptomer og kan gå begge veje

Anmeld Citér

19. maj 2021

Soife

24 år skriver:

Havde desværre samme symptomer en uge op til mens, du må se tiden an, det ee mange af se samme symptomer og kan gå begge veje

Tak for svar! 
Når du skriver “desværre”, fik du så mens lige pludselig? 

Anmeld Citér

19. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg er lidt i samme båd. 
jeg er idag 4+3 (7 dage over tid), min cyklus er normalt kort 24-25 dage .

Der er hverken tegn på mens eller positiv test.

Jeg fangede en bio i sidste måned, og måske det har sat min cyklus ud af tur. Men jeg har i 10 dage haft murren i lysken, stikken og brunt udflåd on/off hvilket jeg ellers aldrig har.

jeg savner snart en afklaring. Enten mens eller to streger, så man kan komme lidt videre  

kydser fingre for dig

Anmeld Citér

19. maj 2021

Soife

Sessi skriver:

Jeg er lidt i samme båd. 
jeg er idag 4+3 (7 dage over tid), min cyklus er normalt kort 24-25 dage .

Der er hverken tegn på mens eller positiv test.

Jeg fangede en bio i sidste måned, og måske det har sat min cyklus ud af tur. Men jeg har i 10 dage haft murren i lysken, stikken og brunt udflåd on/off hvilket jeg ellers aldrig har.

jeg savner snart en afklaring. Enten mens eller to streger, så man kan komme lidt videre  

kydser fingre for dig

Ah okay! 
Krydser for at der snart sker noget for dig også så! 
Afklaringen er nemlig snart bare altafgørende fordi man bliver så frustreret

Anmeld Citér

19. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Soife skriver:

Ah okay! 
Krydser for at der snart sker noget for dig også så! 
Afklaringen er nemlig snart bare altafgørende fordi man bliver så frustreret

Præcis - det er lige før jeg ville blive glad for at se min mens. Hellere det end at stå i stampe i hvert fald

Anmeld Citér

19. maj 2021

Soife

Sessi skriver:

Præcis - det er lige før jeg ville blive glad for at se min mens. Hellere det end at stå i stampe i hvert fald

Har det på nøjagtig samme måde

Og jeg har også lidt angst for at teste igen, hvis den skulle være negativ. 

Anmeld Citér

19. maj 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Soife skriver:

Har det på nøjagtig samme måde

Og jeg har også lidt angst for at teste igen, hvis den skulle være negativ. 

Det forstår jeg. Ved mig er det omvendt. Jeg prøver på at tæmme mit testmonster. 
jeg synes dog at der kom en form for skygge på testen i morges

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. maj 2021

24 år

Profilbillede for 24 år
Soife skriver:

Tak for svar! 
Når du skriver “desværre”, fik du så mens lige pludselig? 

Ja, kom to dage forsinket, men som sagt kan de symptomer både skyldtes graviditet og mens. Du må se tiden an og teste om nogle dage, hvis mens ikke er dukket op

Anmeld Citér

19. maj 2021

Soife

24 år skriver:

Ja, kom to dage forsinket, men som sagt kan de symptomer både skyldtes graviditet og mens. Du må se tiden an og teste om nogle dage, hvis mens ikke er dukket op

Ja det må jeg gøre! 

Jeg kan slet ikke se skyggestreger på nogen tests - hverken mine egne eller andres. Der er sikkert noget med mine øjne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.