Lillysmor skriver:
Da vi skal giftes til næste år og meget gerne på budget (Max 20.000) hører jeg gerne fra andre som er blevet gift og holdt bryllup for Max 20.000. Hvordan gjorde i? Og må jeg høre hvordan jeres budget blev fordelt. Vi vil hellere ligge de fleste af pengene på maden så folk husker tilbage på dagen og så bruge lidt færre på tøj, sko mm 
Det kommer jo meget an på, hvad man forbinder med den "rigtige" bryllupsfest.
For os handlede vores bryllup rigtig megrt om at samle alle dem vi holdt som halvanden år tidligere havde været samlet til vores datters begravelse. Det handlede om nærværende, grinene og at danne et nyt billede, hvor vi fortalte alle ved handlingen, at vi havde holdt fast i hinanden og den kærlighed vi følte for hinanden.
Derfor var set uppet ikke særlig vigtigt. Vi ønskede ikke taler, og mange af de traditionelle ting og det var super vigtigt for os, at det i lige så høj grad var børnenes fest.
Vi brugte penge på vielsesring hvilket var det dyreste på budgettet (kan simpelthen ikke huske hvad de kostede).
Derudover købte jeg en i mine øjne smuk brun kjole i indiske til 199 kr, min datter fik en hvid kjole fra hm og lillebror kom i noget hjemmesyet. Både min datter og jeg fik en buket, men den blev købt som rokoko bulet og kostede en del mindre end en brudebuket.
Vi valgte at holde "festen" her hjemme uden stole til alle, så der var madrasser på gulvet. Maden var italienske delikatesser, hvor vi selv havde taget drt meste med hjem fra Italien, og så var der vin, øl, sodavand osv.
Jeg vil faktisk tro vi gjorde det for under 20.000.
Og det blev lige præcis den dag jeg ønskede mig, jeg blev stjerne forelsket i min mand, som jeg ellers havde kendt i 16 år og fået 3 børn sammen med. Ja nu jeg skriver det, er det måske på tide at vi regifter os igen 
Så igen det handler om hvad man drømmer om (det skal siges jeg aldrig har drømt om at blive gift, og vi blev alene gift fordi min mand insisterede på efternavnet skulle på vores datters gravsten ud fra begrundelsen: ellers er hun ikke rigtig med i familien, men hov jeg har jo ikke det efternavn). Drømmer man om den store flotte hvide kjole, serveringen på hvide duge med blomster og romantik, så vil man nok være dybt skuffet over mit budget bryllup. Oh i det hele taget et hvilet som helst budgetbryllup lidt a la jeg drømmer om en ferie på Hawaii men for at få lidt af den stemning tager vi til lalandia