Homeparty bocajeans.com

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

maiken81

Hej allesammen.

Da jeg er ved at starte op som bocajeans forhandler søger jeg nogen som kunne have lyst til at være værtinde ved sådan et arrangement. Det er noget rigtig fedt børnetøj i alderen 2-12 år til rimelige priser :-) Så hvis du synes det kunne være hyggeligt at prøve så saml nogle veninder og jeg vil komme ud og vise tøjet frem :-)

Skriv til mig hvis du vil høre mere om det eller har nogen spørgsmål :-)

Hilsen Maiken81

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

LouiseNielsen

Hva er rimelige priser? Kommer jo helt an på hvem man spørger...

Anmeld

26. oktober 2009

maiken81

LouiseLarsen skriver:

Hva er rimelige priser? Kommer jo helt an på hvem man spørger...

Ja du har selvfølgelig helt ret i det kommer an på hvem man spørger.... De ligger lidt over H&M´s priser! De har som hovedregel at intet udover flyverdragter og overtøj til homeparty må koste over 200 kr.

Hvis man kigger på deres hjemmeside kan man se prisen. Til et homeparty er prisen så 15% lavere.

Anmeld

26. oktober 2009

LouiseNielsen

Hva er hjemmesiden? Hvis du ik må gøre reklame mht hjemmesiden herinde, kan du sende den privat...

Kram

Anmeld

26. oktober 2009

Lone Jakobsen

ja bliver da også helt nysgerrig....så vi vil gerne ha et link... er der begrænsninger for hvor henne det skal være. (jeg bor i vestjylland)

Anmeld

26. oktober 2009

maiken81

Jeg ved ikke om man må gøre reklame herinde men hjemmesiden hedder www.bocajeans.com

Jeg kører gerne på hele sjælland, lolland, falster osv. Hvis der er flere i jylland som er interesseret kan vi nok godt finde ud af det da jeg ret tit er på familiebesøg i jylland.

Anmeld

26. oktober 2009

Lone Jakobsen

tøjet ser ret okay ud.... skal lige prøve at forhøre mig ved mine veninder om det er noget de er int. i.

hvor mange skal man mindst være?

Anmeld

26. oktober 2009

maiken81

nutche skriver:

tøjet ser ret okay ud.... skal lige prøve at forhøre mig ved mine veninder om det er noget de er int. i.

hvor mange skal man mindst være?

Jeg vil gerne have man minimum er en 5 stykker :-)

Hvis du vil have en brochure du kan dele ud til dine veninder så send mig din adresse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.