Kan det mon passe? Er jeg gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Emiliaa92 skriver:

Hvis du kun er så kort henne, er det jo klart at den ikke er mere tydelig. Jeg krydser og håber for dig, at den udvikler sig

Tak

men jeg tror det har været en falsk streg. Idag er testene jo blanke.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Det tror jeg også. Og det er okay.

men præv at se min sidste billede med de 3 valmed. Er det ikke lidt vildt at den streg er så tydelig? Den var der med det samme igår, nærmest inden kontrolstregen kom frem. Det bliver man da lige lidt konfus af

Jo det rigtig nok på det billede der er 3, der er den første af dem er der en lidt tydelig streg. Men ja der intet at gøre end at vente 2-3 dage mere også teste igen. Også se om den udvikler sig og bliver tydeligere.

Anmeld Citér

12. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Love Angel skriver:

Jo det rigtig nok på det billede der er 3, der er den første af dem er der en lidt tydelig streg. Men ja der intet at gøre end at vente 2-3 dage mere også teste igen. Også se om den udvikler sig og bliver tydeligere.

Det var den der forvirrede mig til at starte med. 

Men eftersom den helt vildt tydelig æltest kom lige efter, må jeg have ramt et højt niveau af lh , og efter vild googlesøgnkng, har jeg læst om andre kvinder der har fået svage streger ved ægløsning, så det må have været det der har deillet testen.

jeg testede ihvertfald negativt igen imorges, så nj vil jeg indstille testningen og tro på, at min ægløsning blot har været forsinket.

tak for jeres svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.