Hej søde damer,
hvis man ikke har forståelse for testtråde - så er man velkommen til ikke at læse videre.
Til jer andre, og jer der før har været behjælpelige;
jeg oprettede for noget tid siden en tråd ang ægløsning. Jeg har i denne cyklus ikke rigtigt kunne fremtrylle en helt positiv æltest. Det nærmeste var lørdag d. 1/5 og jeg er idag på cyklusdag 25. Jeg har testet videre for æl, da jeg ikke synes den var helt så positiv som den skulle, og da jeg dagligt har haft rumsteren i underlivet samt hvad der minder om æl slim. Jeg testede svagt positiv på to gtest fra babyplan, men stregerne var ikke rigtig med farve og forsvandt da de tørrede. Siden har jeg testet negativ både på æl og gtest.
for lidt siden tog jeg endnu en æl test, og allerede inden farven var løbet helt over, fremkom en tydelig teststreg, og jeg tog derfor også lige en gtest, fordi jeg tænkte at æltesten enten nu var positiv, eller også reagerede den på hcg.
gtesten viste også allerede meget hurtigt en ekstra, men lille streg.
jeg ved ikke helt hvad jeg skal tænke, for det er jo urimeligt tidligt at teste positiv for graviditet hvis jeg kun er 3+1 idag. Og jeg ved også godt, at i kun kan råde mig til at teste igen om et par dage. Men er det muligt at jeg er gravid? Eller kan gtest reagere på æl, ligesom det kan gælde omvendt?
Kh forvirret og bævrende kvinde, hvis arbejdsaften bliver meget lang 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér